Min mand tænder på glatte dameblade og lak, plastik tøj

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Gæst

Min mand tænder på glatte dameblade og lak, plastik tøj

Indlæg af Gæst »

Hej jeg er en pige på 32 år som ikke helt kan forstå min mands fetich, jeg prøver men det er svært. Han vil ikke lave et kompromis, hvor vi begge giver i hver ende. Han mener, at jeg bare skal acceptere, at han vil dette. Det gør jeg jo også, MEN ikke når vi skal have sex sammen. Hvad han laver, når han hygger for sig selv er jeg ligeglad med. Men lidt respekt/forståelse ovenfor mig, kan han ikke finde ud af. Han har i de 6 år vi har været sammen, blevet mer og mer alternativt, først laktøj, den er jeg med på, det er en sjov leg, så plastik og dameblade. og damebladene lægger han mellem benene om natten. Sammen med en lakbuks. Så vil han, at jeg skal være med til alt dette. Jeg har sagt at noget af det er okay men ikke alt, sammen med mig... Så de gange vi ikke har sex, hvor han sidder i sofaen med sine blade, tager jeg det som, at han vil hygge med sin fetich og ikke mig. Han mener så, at jeg bare skal forstå og acceptere, at JEG er den, der ikke vil ha sex med ham, DET vil jeg jo meget gerne, MEN ikke med de blade.... hvordan får jeg han til at forstå mig....?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min mand tænder på glatte dameblade, og lak, plastik t

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Pige når du er 32 år? :shock: :1: Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Altså hvis han ikke kan forstå klar og verbal tale - og det lyder som om, at du gør det meget klart for ham, hvad og hvad ikke du vil være med til, ja så må du enten flytte det, du ikke vil være sammen med i sengen - eller alternativt sove et andet sted. Nogen gange så skal ting ind med grødskeer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"