Hvad er jeg ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Manden

Hvad er jeg ?

Indlæg af Manden »

Hej Per

Jeg har de sidste mange år holdt meget af at have en badedragt på når jeg onanere, samt når jeg er sammen med min kæreste.
Det er de seneste par år udvirklet sig til frækt undertøj.

Heldigvis har jeg en kæreste som forstår mig rigtig meget, og hun prøver at forstå mig og mine lyster, men ikke altid kan hun forstå det.

Mit spørgsmål er, hvad er jeg. Jeg ved jeg ikke er transvestit ,da jeg jo ikke går i dametøj, jeg har det på så længe det står på, og så snart jeg er færdig tager jeg det af igen.

Jeg har også utroligt svært ved at skaffe en badedragt f.eks. Håber en kan hjælpe mig med mit "problem".
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad er jeg ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Manden </b>

Hvis du gerne vil have en betegnelse, så er du fetichist. Du bliver seksuelt ophidset af en eller flere feticher - f.eks. en badedragt og af frækt undertøj. Andre bliver seksuelt ophidsede af fødder, af latex osv.

Der findes flere klubber hvor man hygger sig med fetichisme f.eks. ManiFest

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Fetichisme (- fødder).

Du skal være velkommen til at skrive igen.

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Dønnis

Indlæg af Dønnis »

Hov nu skal vi lige passe på. Manifest er noget der bliver afholdt ca månedligt. Og der viser folk deres dragter og interesser frem. MEN, det er ikke alt man ser. Det jeg har lagt mærke til som man ser mest er lak/læder/gummi/transgender/SM/RP(rollespil eller anden form for dominans).

Manifest er, hvad jeg har forstået, et sted hvor folk med de feticher mødes og enten ser hinanden an. Leger, eller bare har en hyggelig aften.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad er jeg?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dønnis

Det er jo blot et svar på, hvad man kalder den slags seksuelle interesser - fetichisme dyrkes jo bl.a. i klubber som Manifest. Og der findes selvfølgelig andre klubber og foreninger med forskellige feticher.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"