Mand i dametøj - STORT- PROBLEM?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Jette

Mand i dametøj - STORT- PROBLEM?

Indlæg af Jette »

Hej

Jeg er en kvinde på 55 år.

Er fraskilt og har været enlig nogle år.

Her for 6 måneder siden fandt jeg en alle tiders mand, omkring samme alder som mig selv, og det viste sig hurtigt at vi bare kunne lide hinanden.

Han har været gift i 33 år så meldte konen pass, og ville skilles, de har to børn sammen.

Efterhånden som tiden nu er gået, har vi lært hinanden bedre og bedre at kende, men det kom som et chok for mig da han fortalte mig at han kunne lide at iføre sig kvindetøj engang imellem, ja med paryk og makeup og det hele på.

Mine øjne var ved at rulle ud af mit hoved af bare forskrækkelse, og jeg tænkte, at jeg der i forvejen havde haft så dårlige erfaringer med mænd, at jeg endnu engang havde rendt mig ind i en mærkelig mand, der er anderledes end andre mænd?

Selv siger han sig være til kvinder, hvad angår sex?

Jeg kan ikke se noget kvindeligt ved ham!

Hvad ville du råde mig til?

Hvad skal jeg gøre?

Jeg har ledt internettet op og ned for at finde sådanne mænd, men jeg støder på sider der henviser at sådanne mænd er både til kvinder og mænd?

HJÆLP MIG

Håber på et hurtigt svar

Jeg siger på forhånd tak

Med venlig hilsen

Jette
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mand i dametøj - STORT- PROBLEM?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jette.

Din kæreste har som så mange andre mennesker en fetich - han kan lide af og til at gå i kvindetøj - andre har andre feticher, det kan være støvler, uniformer, genstande osv. Kun den samlede fantasi sætter grænsen.

Nogen mennesker med transvestit-lyster har lyst til sex med begge køn og andre kun med det modsatte køn. Og de fleste mennesker er nok multiseksuelle - altså at vi har mange forskellige lyster og tændinger gennem livet, nogen bruger flere af dem end andre - måske af interesse - og / eller fordi de ikke er opdraget med så mange forbud og fordomme om, hvordan seksualitet SKAL være. Man kunne jo osse spørge, hvorfor skulle mennesket med sin store nysgerrighed ikke netop være multiseksuel?

Kvinder har, hvad angår lyst til specielt tøj, en langt rigere mulighed for at prøve alt muligt - mens mænds muligheder er mere begrænsede. Ikke mange vil kimse af en kvinde i maskulint tøj - mens mange får et eller andet på tværs, hvis de ser en mand i kvindetøj - netop som du gør.

Når nu den første forbløffelse og (forskrækkelse?) har lagt sig, så kan du jo overveje, om du stadig holder af manden, om du evt. er nysgerrig efter at høre, hvad det er, der tænder ham ved tøjet, om du har lyst til at deltage, eller om det blot skal være til hans egen fornøjelse. Hvor meget lysten til at lege med det modsatte køns tøj fylder er helt individuelt.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Dametøj & mænd.

:idea: TiD - Transvestitforeningen i Danmark.

:idea: Tina Thranesen: Vidensbanken om kønsidentitet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"