Besat af bryster

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Gæst

Besat af bryster

Indlæg af Gæst »

hej
jeg har et problem der snart koster mit forhold til min kæreste og mor til min søn. jeg er besat af store bryster og jeg føler kun det bliver værre og værre. meget af min dag går med at tænke på store bryster og se efter piger med store bryster. min kæreste har små bryster og dette har skabt et stort problem idet min kæreste ikke vil mig mere. hun siger hun vil have en mand der synes hun er dejlig.
hvorfor er jeg så besat af bryster og hvorfor fokuserer jeg så meget på en ting som bryster. så meget så jeg er ved smadre min familie. jeg synes også det er helt åndsvagt men jeg kan bare ikke lade være.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Besat af bryster

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!!

Det er jo vanskeligt at svare på. Nogen mennesker får sig den slags feticher, og derfor har jeg osse flyttet dit spørgsmål til dette forum. Du må prøve at tænke tilbage på, hvordan og hvornår din interesse startede. Kan det være en måde at vise utilfredshed med din kæreste på?

Måske kunne du tage dig en snak med en veluddannet sexolog med psykoterapeutisk erfaring. :idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"