Tænder på piger, men elsker min kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
Gæst....soulshine

Tænder på piger, men elsker min kæreste

Indlæg af Gæst....soulshine »

Hej.
Mit problem er at jeg tænder på mit eget køn og ikke på min mandlige kæreste. Har dog fundet ud af at jeg ikke kan undvære ham, og ville ønske jeg kunne tænde på ham igen. Vi har været sammen i næsten 5 år og har en datter på 3. Jeg fantaserer meget om sex med piger og er også nødt til at finde disse fantasier frem, når jeg har sex med min kæreste for at blive tændt. Jeg gjorde det allerede klart, da vi fandt sammen, at jeg er biseksuel, og han accepterer det, men er meget jaloux. Hvad skal jeg gøre for at skubbe dette problem ud af vores forhold?

Hilsen Soulshine
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tænder på piger, men elsker min kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Soulshine

Nu er lyster og fantasier jo noget, der ofte kommer til os, så derfor ved vi mange gange ikke, hvorfor vi tænder på det, vi nu engang tænder på. I stedet for at forsøge at fortrænge dine fantasier, så kunne du i stedet glæde dig over, at du har fantasier, der kan føre dig frem til et klimaks. Måske kunne et afslappet forhold til dine fantasier give plads til at andre fantasier osse kunne komme. :1:

Fantasier blandt unge kvinder om sex med andre kvinder er, så vidt jeg kan se, ved at være ret udbredte og på mode for tiden, så du adskiller dig såmen ikke fra mange andre unge kvinder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"