Min kæreste vil hellere spille computer end have sex med mig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
Calli

Min kæreste vil hellere spille computer end have sex med mig

Indlæg af Calli »

Hej!
Hvad gør jeg, hvis jeg har en kæreste som jeg elsker over alt på jorden, men han elsker at spille computer spil /rolle spil mere end at være sammen med mig og har ikke engang lyst til at have sex med mig, da det er alt for anstrengende for ham at lave forspil eller at få mig til at komme (han havde en gang en ung kæreste, der kom på 6 minutter bare ved at han stak en finger op i hende). Vi kommer hellere aldrig samtidig i seng da han spiller den halve nat hver dag og nogle gange hele natten, går i skole og sover når han kommer hjem. 80% af vores tid ser jeg kun hans ryg da hans hoved altid vender mod skærmen. Jeg har helt vild lyst til at have sex med ham eller i det mindste få lidt opmærksomhed, at han kikker mig i øjnene, rører ved min krop, viser mig noget interesse, at vi laver noget sammen. Når jeg snakker til ham kikker han uden om mig eller på tv skærmen eller lukker øjnene og ligner en der er sover. Hvis jeg selv ikke gør noget, så har han bare endnu mere tid til at spille.. Jeg vil også lige sige, at vi begge er 30 år og har 2 børn, hvor af det ene er hans. Og vores forhold kørte fint, indtil han fik computer. Jeg vil helst, at han kunne skaffe sig af med den, med det kan han ikke da hans uddannelse har også kun med computer at gøre, hjemmesider og kodning. Jeg kan ikke holde det ud mere! Jeg savner ham! Please hjælp mig!
Hilsen Calli :(

Jeg glemte at tilføje, at han siger at han også elsker mig over alt på jorden, men jeg kan ikke mærke det. Vi har aldrig været hinanden utro, men han siger, at det ville ophidse ham at se mig have sex sammen med en anden kvinde. Da det ophidser ham alle mest at se to kvinder giver hinanden orgasme. Men jeg vil ikke have sex med en anden, det er ham jeg vil have!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste vil hellere spille computer end have sex m

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Calli

Det lyder rigtigt træls med sådan en kæreste. Det er som du jo mærker hver dag ikke nok, at man elsker hinanden verbalt, der skal osse noget krop til. Du er 30 år og har livet for dig. Kig dig om i verden i stedet for at se hans ryg. Hvad tror du selv på, at der er af realistiske chancer for, at han vil ændre sin adfærd over for dig? Du har tydeligt fortjent en mand, der er oprigtigt interesseret i dig.

Men hvis du vil gøre noget, så kunne du jo foreslå ham, at I prøvede med noget PARTERAPI.
:idea: Inden du/I vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"