Nøgne sammen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLD OG LYST
Besvar
Gæst

Nøgne sammen

Indlæg af Gæst »

Vi er et par midt i tyverne som er nudister og derfor har det fint med at være nøgne selv og blandt andre og ser det ikke som noget sexuelt. Vi er derfor ofte nøgne derhjemme sammen - dog får jeg ofte rejsning når vi er sammen når jeg ser hende lave almindelig husligt arbejde og det bliver hun meget gal over - hun siger det er ydmygende og kvindenedgørende når mænd bruger kvinder som sexobjekter - sex er for hende noget man laver i sengen og at det har med nærvær og kærlighed at gøre.

Det er ikke sådan at jeg overhovedet laver tilnærmelser til hende men jeg får bare rejsning når jeg ser hende i bestemte situationer. Hun bliver meget gal når jeg får rejsning og skælder mig ud at jeg er pervers - hun "straffer" mig så ved at hun ikke vil gå i seng med mig i længere tid. Så her for en uge siden var jeg så "tyk" bag ørerne at jeg fik en ukontrolleret udløsning i forbindelse med at jeg så hende og hun skældte mig hæder fuld mens jeg fik lov til at tørre op.

Sidste dag slog hun med en blomsterpind på min penis fordi jeg havde rejsning - det gjorde ondt men hun mente det var min egen skyld. Nu vil hun købe en kyskhedsbælte til mig som jeg ikke kan få rejsning i og den må jeg så gå med til jeg lærer det siger hun. Vi elsker hinanden højt så jeg vil gøre alt - men det er også lidt hårdt nogen gange at skulle se lige op i hende uden at måtte reagere. Men er det rimeligt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nøgne sammen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu har vi jo alle vores egne forestillinger om, hvad sex er, og din kones forestillinger om "sex er noget man laver i sengen og at det har med nærvær og kærlighed at gøre", er måske ikke en af de mest ophidsende forestillinger. Nuvel hver mand / kvinde sin smag. Men din kone har i hvert en meget lille viden om mandens biologi, hvis hun tror, at spontan rejsning først og fremmest handler om psykologi og ikke om biologi. Det er faktisk ikke sådan, at en mand kan kontrollere sin rejsning og bestemme, hvornår den skal være der. Vi er mange mænd (og kvinder), der ville ønske, at det var sådan, at man(d) selv kunne bestemme.

En meget nem løsning på jeres problem er jo blot, at I tager tøj på, når din kone ikke kan udholde dine naturlige reaktioner/erektioner. Og du kunne jo osse overveje at finde dig en kvinde, der er begejstret for at være dit sexobjekt. Men inden kunne du jo prøve at sige til hende, at hun ikke på nogen måde er et sexobjekt for dig, at du faktisk har svært ved at se noget som helst sexet ved hende, og så se hvordan hun så reagerer. :2: [devil2]

PS! Jeg troede i øvrigt, at kvinder der mener, at "det er ydmygende og kvindenedgørende når mænd bruger kvinder som sexobjekter" var helt uddøde nu, men det er de så altså ikke. [devil2]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLD OG LYST"