Artikler om dogging

Her kan journalister komme med spørgsmål til brugerne. Du skal være registreret bruger for at lave opslag. Alle kan besvare.
Besvar
Martin W. Hansen

Artikler om dogging

Indlæg af Martin W. Hansen »

Hej

Jeg er journaliststuderende på 26, der er i gang med min eksamen. Sammen med en medstuderende vil jeg gerne skrive om dogging og dets indtog i Danmark, derfor søger jeg personer som har deltaget i arrangementer og kender til kommende arrangementer.

Så vi kan få indblik i hvad der gør det så spændende og ubredt, samt opleve stemningen osv.

Håber at høre fra nogen af jer. Der er selvfølgelig mulighed for at være anonym.

For dem der ikke lige ved hvad dogging dækker er her en definition:
se evt http://www.dogging-central.com
Dogging is a predominantly British activity that involves outdoor exhibitionism in car-parks, wooded areas and the like. The term dogging originated in the early Seventies to describe men who spied on couples having sex outdoors. These men would 'dog' the couples' every move in an effort to watch them. When the swinging scene discovered that open-air sex has its own special thrill they began meeting in car-parks, and the doggers found a new and rich supply of voyeuristic fun. Moreover, the doggers soon realised that these couples were actively encouraging them to watch, even performing for them, and sometimes allowing them to join in.

Jeg kan kontaktes på marth04@journet.sdu.dk

mvh

Martin
Besvar

Tilbage til "JOURNALISTER"