Kan ikke blive ordentlig stiv

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Seppealier

Kan ikke blive ordentlig stiv

Indlæg af Seppealier »

Hej. Jeg er 18 år og har et problem.
Jeg var jomfru indtil for nylig. Jeg har fundet en kæreste som jeg virkelig elsker. Jeg er selv meget tynd, men hun har dog lidt på sidebenene.

Vi har været kærester i omkring 2 måneder og her i sidste uge skulle vi så prøve det.

Vi har kærtegnet hinanden inden. Hun har fået finger og hun har givet mig blowjobs osv. Normalt havde jeg INGEN problem med at blive ordentlig stiv når hun pillede ved mig. Og når hun gav mig blowjobs så blev den virkelig jernstiv. Det er vildt dejligt osv, men jeg kunne bare ikke komme? Hvorfor egentlig?

Da vi havde aftalt at vi skulle dyrke sex, var det som om jeg fik præstationsangst, og jeg kunne slet ikke få den op og stå. Vi prøvede et par dage, men virkede slet ikke. Den blev slet ikke stiv nok til at kunne komme ind. Og så selvom hun giver mig et blowjob bliver den ikke stiv nok til det, selvom det er sygt rart.
Det skete så at selvom jeg blev sådan en lille smule stiv, så kunne jeg lige trænge den ind. Og så efter et par minutter blev den så stiv inde i hende og vi gennemførte et samleje.
Det var en kæmpe sejr for mig, og derved troede jeg at problemet var over, men ork dog..
Næste dag skulle vi prøve igen, og der skete bare intet! Selvom hun gav mig blowjob, så fejlede det fuldstændigt.
Jeg er nød til at gå ud på toilettet, og så spille på den indtil kun LIGE før orgasme, hvor den så bliver stiv. Og så er hun nød til at gøre sig helt klar, til at jeg kan trænge ind, med det samme jeg kommer tilbage.
Kan det virkelig være rigtigt det skal foregå sådan?

Men når vi så begynder, så bliver den stiv nok til at kunne gennemføre, men med det samme jeg trækker mig ud fx for at skifte stilling, så bliver den så slap at det næste er umuligt at få den ind.
Men hvis jeg så endelig får den ind og vi begynder, så bliver den stiv igen...
Sådan har det været den sidste uge, hvor vi har været sammen 24/7. Kan være fordi vi har været så meget sammen på det sidste?
Vi var i seng sammen første gang i søndags. 2 gange endda. Så dyrkede vi sex 3 gange om mandagen. Og igen her til aften.
Er det fordi jeg slet ikke når at blive liderlig nok eller noget? Vi har prøvet med et virkelig langt forspil samt en kort et, men virker ikke rigtig.
Vi snakker meget åbent over for hinanden om problemet.

Håber du kan hjælpe.

Mvh mig

Jeg håber stavefejl og grammatik fejl er gratis, ellers så er jeg da ruineret! :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke blive ordentlig stiv

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Seppealier

Mon ikke det er en kombination af en overanstrengt pik, lidt præstationsangst og så nybegyndervanskeligheder. Husk Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:, så prøv at tænke lidt mindre og nyd lidt mere. Øvelse gør mester. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"