Tisse i tisserender

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
MSO

Tisse i tisserender

Indlæg af MSO »

Hej

Jeg er en fyr på 19 år, der har et problem der måske må virke som et mindre psykisk problem, men som i virkeligheden er et kæmpe problem for mig som fyr.

Jeg får/føler en form for præstationsangst, når jeg står ved en pisserende, og der står andre mænd ved min side. Her for nylig var mig og min familie på restaurant, hvor jeg pludselig skulle tisse, og dette skulle min far tilsyneladende også, hvorefter det ender med, at vi står sammen ved pisserenden og pisser, dog med afstand hehe... Men dengang jeg så min far gå med ud på toilettet, fik jeg den fornemmelse jeg får, hvergang jeg går ud på et offentligt toilet, hvor der står andre mænd og pisser. Jeg begynder at ryste let, jeg får hjertebanken og bliver nervøs. Jeg stiller mig op ved pisserende, trækker forhuden tilbage, som man nu gør, men der sker intet til trods for jeg virkelig skal pisse. Når så jeg står der alene, så er der ingen problemer.

Jeg håber virkelig du kan komme med nogle fif/gode råd, da jeg ikke synes det er fedt at stå i "skide-køen", for at vente på at kunne komme ind på toiletterne og pisse, hvis du forstå.

Jeg ser det også lidt som en maskulin ting at kunne. Måske det lyder dumt, men det er nu en gang sådan jeg har det med det :D

Håber på forståelse og råd

Hilsen

MSO
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tisse i tisserender

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MSO

Ja vi er en hel del mænd, der har det problem :1:. I stedet for at stå der og forsøge på at presse for at komme igang, så har jeg valgt, at jeg altid går ind på et toilet, hvor jeg kan stå og tisse i fred - og helt uden problemer med den genstridige lukkemuskel :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"