"Bange" For at have sex med piger

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
Gæst

"Bange" For at have sex med piger

Indlæg af Gæst »

Jeg er en ung gut, som fyldte 18 her i april. Jeg har et irriterende problem, som går mig rigtig meget på, nemlig at jeg ikke rigtig "tør" at gå i seng med en pige jeg kender, kan ikke helt opklarer hvad der gør det, men du får lige lidt historie.

Har altid været vild med at kysse og sådan og altid fået at vide jeg var en god kysser, og pigerne har for det meste signaleret af de nok havde lyst til "mere", men jeg bliver altid usikker og nærmest nervøs når de begynder at tage på min pik og sådan.

Jeg tror lidt selv det fordi jeg ikke vil "skuffe" pigen, hvilket medfører at jeg så ikke "tør" give mig "fuldt ud" og så bare gå til den. Jeg har oplevet ikke at kunne få den erigeret, da jeg engang lå med en pige nøgen, hvilket jo har skuffet hende endnu mere at den slet ikke duede (skal siges jeg havde fået 2-4 øl), så alkoholen og nervøsiteten gjorde det faktisk umuligt. Efter det har jeg været endnu mere nervøs over at stå i en situation med en pige og så at min pik ikke vil rejse sig igen. :/ ..

Det jeg dog tror går mig mest på er nok selve min penis, nemlig det at jeg er bange for at "vise" den. Og tror det skyldes jeg er bange for hun skal synes den er lille eller ikke tilfredstillende nok. Min penis var ca. 15-16-17cm (erigeret) sidst jeg målte, det er lidt forskelligt hvor erigeret den er da jeg ikke altid er "lige liderlig", den er ikke direkte tynd, men heller ikke meget tyk. Udover det er jeg omskåret. Ved ikke hvorfor jeg har den "frygt" og vil meget gerne bare kunne nyde fræk sex uden at bekymre mig for meget.

Håber at kunne få et/nogle gode råd.

Venlig hilsen
Den frustrerede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: "Bange" For at have sex med piger

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den frustrerede

Det er jo så din præstationsangst, der holder dig tilbage. Du har åbenbart nogen lidt urealistiske forventninger til, hvad en kvinde forventer af dig. Hvad med at starte i det små og simpelthen sige til kæresten, at du er lidt nervøs, og det går dig lidt på, så du har brug for, at I tager den lidt med ro og lærer hinandens kroppe at kende. Det tror jeg ikke, der er mange af dine jævnaldrende, der vil have noget imod, de fleste er jo lige så nervøse som dig. :1:

Da jeg var i din alder, var der ingen p-piller eller fri abort, og det betød, at vi var lidt nervøse for egentlige samlege, men til gengæld lærte vi at tilfredsstille hinanden på alle andre måder gennem ét års tid, inden vi endelig havde samlege. Det var en rigtig god introduktion for os begge, som jeg siden har været rigtig glad for, og som jeg egentlig kunne unde andre unge.

Din pik / penis er helt ok, ingen grund til nervøsitet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"