Rejsningen falder

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PRÆSTATIONSANGST
Besvar
2189

Rejsningen falder

Indlæg af 2189 »

Hej
Jeg er en mand på 21 år, som har det problem, at jeg føler jeg bliver slap under samlejet. Det sker som regel noget tid efter jeg er trængt ind i hende, nogle gange bliver den stiv igen, men det varer ikke lang tid. Resultatet er, at jeg må trække mig ud så hun kan gøre min penis stiv igen med eks. hånden og så kan jeg trænge ind igen, hvorefter jeg kan komme.
Vi bor et stykke vej fra hinanden så vi ses nærmest kun i weekenden og i den tid vi er adskildt onanerer jeg til tider.
Hun kan sagtens få mig til at komme med hånden også når jeg har kondom på, men det er som om, at kondomet gør penis slap når jeg først er trængt ind.

Kan knibeøvelser eller bækkenbundsøvelser hjælpe eller er forspillet måske for langt? Hvad kan jeg gøre?

I øvrigt har jeg ikke problemer med at få hende til at komme.

Håber du kan hjælpe mig.

Hilsen
Den 21-årige
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningen falder

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej 2189

Jeg kunne forestille mig, at det måske kunne handle om, at du gerne vil have det til at fungere bedst muligt, når I nu ikke kan ses dagligt. At der er et stort pres på, at det/du skal fungere i weekenden. Hvis det er sådan, så handler det om, at du bruger hovedet for meget (det øverste). Det kan nemt give en slags præstationsangst, og det går ud over rejsningen.

Knibeøvelser eller bækkenbundsøvelser er altid gode, men de hjælper ikke på f.eks. præstationsangst. Med hensyn til længden af forspil, så kan et langt forspil nemt tage energien ud af kroppen/pikken.

:idea: Det perfekte samleje varer syv minutter (DR)
Og husk, det er en ret dårlig ide at stræbe efter det perfekte. :1:
:idea: Good sexual intercourse lasts minutes, not hours, therapists say (The Pennsylvania State University 31.03.2008)
:idea: Good Sexual Intercourse Lasts Minutes, Not Hours, Therapists Say (Science Daily)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PRÆSTATIONSANGST"