Mit liv og mine problemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PÆDOFILI
Besvar
Den ulykkelige mand

Mit liv og mine problemer

Indlæg af Den ulykkelige mand »

Hejsa

Jeg er en mand midt i 30erne, som går med nogle tanker, jeg har svært ved at dele med dem omkring mig, så nu vil jeg dele dem her og få lidt afløb, håber selvfølgelig også på noget brugbart feedback.

Igennem hele mit liv har jeg været single, har aldrig været i et forhold og kun en gang mødt et menneske, jeg ville have, og som ville have mig, det har givet nogle ar, og jeg har altid tænkt på, hvorfor jeg lige skulle have det sådan. Det var først i mine slut 20ere, at jeg måtte erkende, at jeg var Hebofil, dvs. at jeg primært er følelsesmæssigt og fysisk tiltrukket af piger imellem 11 og 15. Jeg kan dog sagtens være tiltrukket af kvinder på 18-21, men slet ikke i samme grad, og har en kvinde først fået børn og har været igennem en række forhold, som de fleste på min alder jo har, så ryger interessen totalt.

Med tiden har jeg som de fleste andre fået et behov for at stifte en familie og leve op til de forventninger, samfund og familien har til mig om at finde en kæreste og skabe mig et liv med en karriere osv. Men jeg er strandet i den her teenage tidslomme og er slet ikke parat til den slags. Men jeg har da gjort forsøget.

Resultatet var ikke godt, jeg fandt ud af, at der er mange single kvinder derude imellem 25-35 med børn, som er ret desperate for at ikke være alene og som ønsker flere børn, men ikke oplevelsen af, at manden stikker af igen. Så efter en del dates, hvor alle dem jeg var på date faldt pladask for mig, kan jeg kun konkludere, at resultatet var det samme hver gang. Jeg hyggede mig, nød selskabet og det at være 2, men lysten og forelskelsen var der slet ikke. Dvs. jeg skulle lyve overfor de her kvinder for at være i et forhold med dem. Hvilket jo ikke er holdbart for nogen.

Så kommer tankerne jo, hvad fanden gør man så med sit liv ?. Skal man acceptere, at man skal være alene resten af livet, levende i cølibat, måske tage en tur til østen og hygge med 18-20-årige tøser 2-4 uger om året og ellers bare passe sig selv? Hvordan vil det være at blive 50-60 år og stadig have samme lyster og drømme om kærlighed, der aldrig er eller vil blive fuldendt ?

Problemet er, at det her fylder en del i mit liv og tager meget energi, konsekvensen er, at jeg mangler fokus på alt andet i mit liv, det virker ligegyldigt, om jeg sidder ved kassen i netto, kontanthjælp eller jagter mit drømmejob, når de her ting ikke er afklarede. Meget upraktisk og ubehageligt.

Det sidst jeg ønsker er at gøre noget ulovligt eller noget, som kan skade eller gøre andre kede af det. Derfor er det vigtigt, at jeg ikke lyver overfor mig selv eller andre, men samtidig skal jeg beskytte mig selv, så folk ikke giver mig et stempel som pædofil, som er helt forkert.

Mvh. Den ulykkelige mand.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mit liv og mine problemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den ulykkelige mand

Det er jo en meget uholdbar livstilstand, som du er i. Du skriver ikke noget om, hvor vidt du har søgt hjælp for dine problemer.

Det er min erfaring, at man muligvis kan finde frem til, hvordan denne "betingning" (indlært stimulus) er opstået, og osse få den ændret. Eller at man i det mindste kan finde ud af at udvide sit lystmæssige repertoire. Vi mennesker har jo mulighed for at indlære og for at aflære.

Overvej hvilke muligheder, der er for at opsøge hjælp i det område, hvor du bor. Måske kunne konsultationer hos en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut være en mulighed.

:idea: Inden du evt. vælger en psykoterapeut/sexolog, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PÆDOFILI"