Tanker om børn?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PÆDOFILI
Besvar
fortvivlet mor

Tanker om børn?

Indlæg af fortvivlet mor »

Jeg har det af h! til. Jeg er lige blevet mor og er så bange for at gøre min dreng fortræd. Jeg kan nogen gange få lyst til at kysse på ham og nappe ham, og ikke på sådan en tante måde, men mere sensuelt tror jeg. Samtidig tænker jeg på hvordan forskellige ting vil føles (for mig) samme tanke har jeg haft med mine niecer, hvordan de føles.

Jeg har forsøgt at læse lidt om det, men der er ikke meget at finde om emnet.. Jeg tænker flere ting for at berolige mig selv og for at finde en årsag:
Jeg har aldrig været særlig meget i kontakt med mine følelser og tænker om jeg følelsesmæssigt ikke kan kende forskel på den intimitet der er voksen/barn imellem, så at jeg mistolker mig selv?
Er det min nysgerrighed jeg skal tæmme?
Er det angst for forbudte tanker som sætter dem endnu mere i spil?
Er det "den store røde knap" jeg ikke må trykke på?
Er jeg kommende krænker?

Jeg har fået følelserne og tankerne et par gange og er forfærdet over mig selv og bange for om jeg kan komme til at gøre noget som jeg vil fortryde resten af mit liv..
Er jeg helt unormal og hvad gør jeg for at slippe tankerne?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tanker om børn?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fortvivlet mor

Tillykke med sønnen. Jeg tror, at langt de fleste forældre synes, at deres små børn er lige til at spise, så man kysser dem, bider lidt i dem, napper kærligt i dem, "prutter" dem på maven osv. - små børn er herligt erotiske, og det er meget vigtigt, at vi stimulerer deres hud, præcist som du har lyst til. Absolut ingen grund til panik! :1: Dine lyster har absolut intet med pædofil at gøre.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PÆDOFILI"