Pædofil?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PÆDOFILI
Besvar
???
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 9. okt 2007 14:14

Pædofil?

Indlæg af ??? »

Jeg er en pige på 21 år, som går og tænker på en masse ting lige i tiden, ang min sexualitet, og en dag fik jeg lige pludselig den tanke, at tænk nu hvis jeg er pædofil. Jeg har aldrig før været sexuelt tiltrukket af børn, og synes egentlig altid at jeg har fortrækket at mine fyre er ældre end mig, eller i hvertfald på min alder. Men lige pludselig blev jeg total koncentreret om det at være pædofil, og min nysgerrighed bekymrer mig virkelig. Det er næsten som om jeg koncentrere mig meget om at frembringe nogle tanker/fantasier om det, måske for at finde ud af hvordan jeg forholder mig til det. Jeg ved ik om det simpelthen bare er fordi jeg er nysgerrig og samtidig usikker på dette emne, at jeg går så meget i selvsving over det, og er så fokuseret på det. Jeg er simpelthen så utryg ved det, og tænk nu hvis ens nysgerrighed kunne få en til faktisk at gøre noget ved et lille barn.

Jeg vil for alt i verden ønske at jeg aldrig ville ha fået de tanker, men vil du ik være sød at fortælle mig om det er et tegn på at jeg er pædofil, eller er jeg bare forvirret og nysgerrig??
På forhånd tak
Mvh ???
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pædofil?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ???

Det lyder nu mest til, at du er lidt forvirret og angst for ikke at have kontrol over situationen. Lidt som folk med højdeskræk, der er bange for, at de vil hoppe ud. Måske skulle du prøve at tænke over, hvad det er du vil kontrollere. I den forbindelse tænker jeg osse på dit forrige indlæg.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PÆDOFILI"