Pædofili

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PÆDOFILI
Besvar
anonymitet

Pædofili

Indlæg af anonymitet »

Hej alle sammen.

Jeg er en dreng på 19 som siden starten af puberteten har følt mig sexuelt tiltrukket af drenge imellem 10 og 14 år.
Nu er jeg så kommet frem til, at jeg må være det folk kalder "boylover", et fancy slang for pædosvin-til-drenge.
Jeg ønsker aldrig at gøre nogen ondt, jeg ser mig selv som et godt menneske med en kæmpe fejl, denne fejl kan jeg ikke rette op på.

Jeg har aldrig rørt en dreng, der var under 16 udover, dengang jeg selv var under 16, og det vil jeg aldrig nogensinde gøre, men jeg er så liderlig efter de drenge...

Jeg er derfor kommet frem til en konklusion, jeg må begå selvmord for, at der ikke er nogen der skal lide under mine syge lyster.
Men så kom jeg til at tænke på min familie, de ville være sønderknust og nok aldrig komme over det igen, i hvert fald min mor.
Så jeg kan vælge at leve et lorteliv i skyld, frygt og narkorus som jeg gør nu.
Eller jeg kan slutte det hele og smadre min familie...

Hvad burde jeg gøre? Hvad ville du have gjort?

Jeg har ikke valgt at tænde på drenge, og jeg har aldrig skadet nogen og ønsker ikke at gøre det, men jeg stoler ikke på mig selv...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pædofili

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu får du lige lov at springe køen over, vi kan jo ikke have, at du hverken tager livet af dig selv, udrydder familien og lever resten af livet i en narkorus. Der må vist være en mellemvej. :1:

Først og fremmest så kan jeg overhovedet ikke læse om noget "pædofilt" i dit indlæg. Du er 19 år og stadig teenager så, at du har tanker om drenge, der 5-7 år yngre end dig, finder jeg ærlig talt ikke foruroligende. Måske skulle vi skrive lidt frem og tilbage om, hvad det er, der er interessant for dig ved de drenge. Du kalder dig selv for en dreng, selv om du nu er 19 år. Jeg ville kalde dig en ret ung mand :1:.

Jeg tænker på, hvordan du har det med venner. Har du nogen?
Har du altid været til drenge - eller har piger osse interesseret dig?
Har du været forelsket i nogen af de drenge, som du har haft seksuelle lege med?

Mange af de mennesker, som jeg har mødt, der har tændt på børn, har haft svært ved at etablere en kontakt til jævnaldrende. Hvordan er det for dig?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonymitet

Re: Pædofili

Indlæg af Anonymitet »

Hej og tak:)
Jeg har interesse for piger og jeg har haft 1 kæreste som var en pige, vi var faktisk sammen i 2 år, men jeg havde stadig lysterne.

Jeg har en del "venner", men jeg føler stadig at der mangler noget i vores venskab, jeg syntes egentlig ikke de er specielt nice at være sammen med. Der er rigtig mange der gerne vil være venner med mig, som de ser det, er jeg jo bare "sjov og sej" fordi jeg går i byen hver aften..

Jeg har kun 1 gang været forelsket i en dreng, han var 1½ år yngre end mig, jeg var 15 og han var det smukkeste jeg nogensinde har set, men det var en meget hurtig "affære" som mest forløb sig over sms.

Det jeg syntes der er så smukt og lækkert ved drenge er bla. deres smukke ansigter, og det at de ikke har hår alle mulige steder, at kunne køre hånden rundt og føle på ben, baller, pik og mellemkød, at det bare er silkeglat og har den smukkeste kulør..

Skægvækst i ansigtet syntes jeg er direkte frastødende og kan man se at det er begyndt at komme, bare den mindste smule, så står jeg af..

Det at de ikke er bredskuldrede ligesom ældre drenge og mænd, ja det er meget pænere..

Jeg vil egentlig helst bare "lege" med drengene, jeg vil sutte og onanere med dem, jeg vil ikke "bolle" dem, jeg har heller ikke den vilde lyst til at stikke min pik i deres mund, jeg vil forkæle dem.. Vise dem min pik og hvordan jeg onanere..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Pædofili

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det lyder lidt som om, at du er en romantisk og poetisk sjæl. Det du godt kan lide ved drenge, kan du sikkert osse sagtens finde hos drenge, der er fyldt 15 år og ældre - og på den måde er du på den rigtige side af lovens aldersgrænse.

Jeg har skam set mange voksne mænd uden synlig skægvækst, som havde et meget drenget udseende, som gerne ville forkæles af en anden elsk-værdig mand. Du må prøve at lukke øjnene op og kigge dig omkring. Måske kan du f.eks. oprette en profil på Boyfriend, hvis du ikke allerede har gjort det.

Har det lidt at gøre med, at du synes, at det er svært at skulle til at være voksen?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PÆDOFILI"