Min kæreste er nøgen blandt andre mænd

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
Gæst

Min kæreste er nøgen blandt andre mænd

Indlæg af Gæst »

Vi er et par på 24 år og elsker hinanden højt. Vi er lige flyttet til en lille by og der har det et hold vinterbadere. Min kæreste har altid ønsket at prøve, så vi var derned for et par mdr siden. Jeg er ikke vild med det, man bader nøgen og så sidder man i saunaen bagefter - men min kæreste er helt vild med det. Men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre, de er kun en 7-8 medlemmer 3 kvinder og 5 mænd alle over 60 år, de er meget søde men jeg har det lidt skidt med at min kæreste sidder der nøgen 2-3 gange i ugen.

Hun er en meget flot pige helt ugenert og jeg kunne da også se på mændene at de fik store øjne da de så hende nøgen. Hun er en slank pige med et flot tandpasta smil og charmerer sig ind hos alle. Min kæreste har ingen hår forneden, da hun synes det er ulækkert og det er også ok men jeg tror det påvirker mændene meget. Jeg var taget ned her sidste dag for at hente hende og da jeg kom ind i klubhuset kunne jeg se ind igennem rude til saunaen de havde ikke set mig - der sad hun ovre i et hjørne med det ene ben bøjet op og det andet ben bøjet ud til siden, det er ikke unormalt art sidde sådan men nu da hun var nøgen kunne man MEGET tydeligt se hende skamlæber og faktisk lidt op i hende og man kunne også se hendes numsehul. Overfor sad 4 af mændene og ved siden af hende en anden kvinde. Jeg kunne se at to af mændene havde lagt et håndklæde over deres skød garanteret fordi de havde rejsning.

Min kæreste bliver gal når jeg snakker med hende om det - hun siger vinterbadning ikke har noget med sex at gøre og at hun er glad ved at være der. Hun har ikke set nogen af mændende med rejsning og hvis de får det må det være deres problem. Jeg ventede udenfor og et stykke tid efter kom et par af mændende ud og jeg hørte den ene sige "hun er da godt nok en lækker pige og hun er da ikke genert over at man kan kikke helt op i hende".

Jeg kan ikke finde ud af, om det er noget min pige tænder på - hun har aldrig været genert og ligger ofte nøgen ved stranden og i haven. Jeg tror det er rygtes ude i byen nu er der pludselig tre yngre mænd der også er begyndt derude.

Hvad skal jeg gøre, hun siger hun elsker mig og aldrig kunne finde på at være mig utro, men hun vil have lov til at vinterbad og det handler ikke om sex. Jeg kunne selvfølgelig gå med derud med det er lidt hårdt at se på at de andre mænd stirre ned i hendes skød, hvilket jeg godt kan forstå.

Jeg har været der ude engang siden og lure og der lå hun på nederste hylde på maven og 5 af mændende sad på den anden side og havde frit udsyn til hendes numse og kønsdele.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste er nøgen blandt andre mænd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja, dine fantasier kører da i lige så høje omdrejninger, som du forestiller dig de andre mænds fantasier kører. Psykologisk hedder det en projektion (psykologi).

Nu lyder det i mine ører ret uskyldigt, men jeg har nok samme frisindede tilgang til tilværelsen som din kæreste, jeg bader altid selv nøgen, så det er jo nok en ringe trøst :1:.

Billede

Din kærestes kusse og numsehul ligner jo nok millioner af andre kusser og numsehuller, så selv om alle mennesker har svært ved at få øjnene fra andre menneskers kønsorganer, så sker der jo næppe noget i den sauna, som ikke tålte din tilstedeværelse - altså hvis du kunne styre din fantasi :1:.

Billede

Jeg tror ikke et sekund på, at mændene havde håndklæder på pga. erektion, det er skam en meget almindelig praksis at sidde med et håndklæde på den måde - nej det var som sikkert bare for at skjule de små rynker :2:. At de så måske kunne tænke sig det ene og det andet med din kæreste, det bliver inde i deres hoveder - evt. mellem mændene. Og den situation kunne lige så godt opstå i en bus, et tog, et kursus osv.

Billede

Så slap af - og nyd at du har en frisindet kæreste, det giver sikkert osse dig lidt bonus, og undlad sådan noget med at lure, dels styrker det din jalousi, og dels risikerer du at stå i den dumme situation, at hun opdager dig - eller langt værre en politipatrulje snupper dig :2:.

Du må nok leve med, at du har valgt dig en kvinde med en anden kultur end din egen :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"