Bumser på glans

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Mig89

Bumser på glans

Indlæg af Mig89 »

Hej

Jeg har været et par gange hos lægen over det sidste halve år og fået at vide, at jeg har haft svamp, som har været behandlet med diverse cremer, de har anbefalet. Det har hjulpet, men det har kommet igen og igen, selvom jeg har brugt cremerne i over en uge efter, der ikke var flere symptomer. Så jeg tvivler simpelthen på, det er svamp, da jeg også holder god hygiejne og skifter underbukser hver dag.

Nu har jeg så fået nogle små bumser, der er røde (ikke talgknopper!) på selve glansen primært på den øvre del af glansen. Det klør ikke eller har andre symptomer. Der er også små røde pletter på samme størrelse som de få bumser andre steder.
Det skal siges, at jeg er 33 år, så det er ikke bare teenagebumser. Hvad kan det være? Det irriterer mig meget, at det kommer igen og igen.

Pft
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bumser på glans

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig89

Det er lidt svært for mig at svare konkret, og specielt når din læge åbenbart ikke har kunne give dig et ordentligt svar. Som du kan se i dette forum, hvor jeg har flyttet dit indlæg til, så er der mange forskellige typer af knopper og udvækster man kan få.

Hvis du har mulighed for at lægge et foto op af knopperne, så er det muligt, at jeg bedre kan komme med et forslag til, hvad det kan være. Hvis du ikke kan finde ud af at lægge foto op, så kan du sende det til mig og så lægger jeg det op, så andre også kan blive lidt klogere.

Når du vasker dig på pik og nosser, så brug intimsæbe, almindelig sæbe kan ikke anbefales.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"