Røde plamage og hvide prikker på glansen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
ksp
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 9. jul 2013 17:17

Røde plamage og hvide prikker på glansen

Indlæg af ksp »

Hej,

Jeg er en mand på 24, der er i et fast forhold - jeg fik for et par dage siden lidt små røde prikker på pikhovedet, tænkte det ville gå væk igen, men smurte det med lidt Decubal creme.
Men nu her på 3. dagen er der også kommet små hvide pletter.

Jeg blev for 3-4 måneder siden smittet med kondylomer af min kæreste, men der fik jeg kun enkle små knopper og det tog langt tid før de viste sig, her er knopperne kommet på et døgn mere eller mindre! Kondylomerne blev vi behandlet for, min kæreste med at få de værste skåret væk og resten har hun penslet væk (mangler et par stykker), jeg fik frosset dem væk jeg havde og penslet én væk.

Vi har kvajet os lidt og dyrket ubeskyttet sex, inden min kæreste har fået fjernet hendes helt - så måske det er kondylomer igen, syntes bare det virker så voldsomt, at de er kommet så hurtigt?

Nogle gode forslag? jeg er ikke nærheden af min egen læge, da jeg er på ferie.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Røde plamage og hvide prikker på glansen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ksp

De vedlagte billeder er forsvundet fra Dropbox'en, så det eneste jeg næsten kan svare er: Du må til lægen igen. Og indtil da, så husk kondom hver gang indtil, at I begge er så smittefri, som I kan blive.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ksp
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 9. jul 2013 17:17

Re: Svar: Røde plamage og hvide prikker på glansen

Indlæg af ksp »

Hej,

Jeg fjernede billedet igen fordi det forsvandt igen efter et par dage og nu ikke er til at se overhovedet, både kæresten og jeg har tid hos lægen i næste uge.

Jeg syntes jeg har læst på nettet at lægen har noget væske de kan smører på for at se små/usynlige kondylomer som man let overser, kan det passe? For syntes lægens sidste gennemgang var meget overfladisk
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Røde plamage og hvide prikker på glansen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ksp

Ja lægen har forskellige muligheder for at opdage og identificere kondylomer, og det ved I jo sikkert allerede. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"