Talgknopper

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Banger

Talgknopper

Indlæg af Banger »

Hej Per.

Jeg er en dreng på 18 år med talgknopper, eller hvad det nu er det hedder og de er ved at drive mig vanvittig. Jeg har aktivt sexliv og har jeg altid haft, men jeg har haft min kæreste i et år nu, ved ikke om hun har set dem, kan hun da næsten ikke have undgået men det er stadig flovt, syntes jeg selvom du siger at det er helt normalt osv, jeg tror de fleste drenge ikke har det så fedt med dem på pikkermanden. Jeg har været inde på dit "forum" og læse folks henvendelser til dig, og du siger til dem alle sammen, at man bare skal vaske sig med parfume fri sæbe med normal Ph osv. det har jeg gjort altid, men de forsvinder ikke. Jeg undrer mig bare over, at der ikke er en pille, salve eller lignende man kan få i stedet for at skulle leve med det eller gå ind og få dem "frosset", ved ikke helt hvad du mener med det min ven, men det er hvert fald ikke lige det, jeg har lyst til. Så mit spøgrsmål er egentlig: Er der nogle mildere måde eller metode at få dem væk på, er der en salve eller pille? Jeg vil virkelig gerne have dem væk nu.
Please kom med nogle ordentlige svar, på forhånd > tak..

Banger.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Talgknopper

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Banger

Jeg synes nu, at jeg altid bestræber mig på at give ordentlige svar :1:, men problemet er jo nok, at du er kommet til at rode tingene lidt sammen.

Man kan dels have PAPLER, som sidder i en større eller mindre krans om pikhovedet, og dels har man TALGKIRTLER, som har vi overalt på kroppen.

PAPLERNE kan du kun få fjernet hos hudlæge/plastikkirurg, man kan ikke købe noget, hverken salve eller creme til selv at fjerne dem. Og forsøg ikke selv på det, du kan nemt komme til at skade din hud, og så er problemet bare endnu større.

:idea: PSYKE & SEX om Knopper på pikken / penis - Talgkirtler på pikken / penis

Men hensyn til sæbe, så handler det om, at når man vasker sin pik og f.eks. gerne vil fjerne lugt og nakkeost (smegma), så er det godt at bruge en intimsæbe, idet almindelig sæbe faktisk kan få pikken til at lugte endnu mere.
:idea: Se PSYKE & SEX om Smegma

Med hensyn til din kæreste og hendes syn på din pik, så snak med hende om dine bekymringer, det hjælper næsten altid. Hun har jo ikke valgt dig på grund af, om du har knopper på pikken eller ej. Hun har sikkert osse et eller andet på sin krop, hun gerne ville have anderledes, det har vi næste alle sammen prøvet at have. For de allerfleste går det over med alderen, og nogen få holder plastikkirurgerne ved muffen :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"