Knopper på penisrod

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Hans
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. jul 2010 13:42

Knopper på penisrod

Indlæg af Hans »

Hej.
Har døjet med nogle knopper på penisrod og skaft det sidste halve års tid. Har været til læge da jeg havde mistanke om at det kunne være kondylomer.
Min læge var ikke sikker, men gav mig en recept på condyline, som jeg efterfølgende smurte med den næste måneds tid og endte med et stort sår. Til min store skuffelse havde det desværre ikke nogen effekt og jeg har stadig knopperne.
Jeg har efterfølgende været til lægen to gange og fået kontrolleret det med en eddikeblanding, som heller ikke rigtigt gav noget resultat. Efter lægens udsagn skulle knopperne skifte farve til en hvidlig kulør, men der var ingen forskel. Min læge har herefter ikke noget bud på hvad det kan være, men jeg er velkommen til at kontakte ham igen.
Det er jo ikke fordi at de gør ondt eller klør, men der er noget psykisk i det og samtidig vil jeg jo ikke smitte min kæreste med det.

Kan du måske fortælle mig hvad det kan være? Vil meget meget meget gerne komme dem til livs.

Har et billed, jeg ved bare ikke hvordan jeg indsætter det???

Hans
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Knopper på penisrod

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hans

Har lægen overvejet om det kunne være Molluscum contagiosum / Vandvorter (Sexsygdom.dk)?

Her kan du læse, hvordan du sætter et billede ind. Og ellers du er velkommen til at sende billedet til mig, så sætter jeg det ind.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"