Talgknopper på forhud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
gææst

Talgknopper på forhud

Indlæg af gææst »

Hej.
Jeg er en dreng på 18 år som har talgknopper på penis (tror det er talgknopper??). Jeg har en del for enden af skaftet og rigtig mange på forhuden (ikke på glans). Disse knopper har jeg haft i nogle år. Min forhud er noget stram og jeg har svært ved at trække den tilbage i stiv tilstand (kan dog godt lade sig gøre). Kan det have noget at gøre med min stramme forhud siden jeg har alle disse knopper der? Vil meget gerne af med alle disse knopper!
Min urinstråle er også noget ukontrolleret når jeg tisser, og det er som om at strålen ligesom "snor" sig. Hvis jeg trækker forhuden tilbage imens jeg tisser kan strålen let sprøjte. Hvad kan problemet være?

Håber du kan hjælpe!

Mvh Gææst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Talgknopper på forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gææst

Prøv at se de andre indlæg og læst bl.a. dette TALGKIRTLER. Knopperne har intet med din stramme forhud at gøre.

Med hensyn til forhuden så lad lægen se på den, hvis den generer. Hvis det ikke er mere end det, du beskriver, kan du evt. få noget hormonsalve, der kan udvide huden (recept hos lægen). Hvad angår strålen, så trykker forhuden sikkert på urinrøret.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"