Mærkelige knopper 2

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Ikke oplyses

Mærkelige knopper 2

Indlæg af Ikke oplyses »

Hej jeg har for omkring 9 måneder siden begyndt at have sådn nogle røde knopper ved bunden af hvor min penis slutter og håret begynder det begyndte med at de var røde også fik de sådn nogle brunlige farve og nu er de brunlige sort de kløer engang imellem hvor det er dejligt når jeg kløer dem jeg kan ikk helt huske hvordan de begyndte men jeg mener de begyndte med at jeg barberede mig jeg har ikk været til lægen endnu jeg har været på nettet og undersøge hvad det kunne være men de er større end teglkirtler og det føles somom der er nogle små sten inde i dem jeg håber jeg kan få hjælp til mere viden om hvad det kunne være
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mærkelige knopper 2

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er noget svært at afgøre, hvad det er for nogen knopper, som du har fået dig. Mange oplever at få knopper og kløe, når man m/k begynder at barbere hårene væk, det skyldes, at man let kommer til at beskadige hårsækkene, som der så kan gå betændelse i.

:idea: PSYKE & SEX om Intimbarbering

Du kan evt. tage et billede af dine knopper og lægge det op her, så kan det måske være nemmere at afgøre hvilken slags knopper, det er.
Du kan følge vejledningen her: Kan jeg få vist et billede i mit indlæg? under OSS på forsiden.
Eller du kan sende billedet til mig, og så lægger jeg det op.

:!: Og husk: PUNKTUM og STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"