13-13

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
dreng 13

13-13

Indlæg af dreng 13 »

hej mig og min kæreste er begge 13... så må vi godt gå i seng sammen? vi vil nemlig rigtig gerne( vi har allerede købt kondomer)
hilsen dreng 13
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Ja, det må i gerne.

ps: det hedder "Min kæreste og jeg" ikke mig og min kæreste. (=
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: 13-13

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej dreng 13

Når I begge er 13 år må I gerne - hvis du var 15 og hun var 14 år, så måtte I i princippet ikke - sådan kan love være så mærkeligt skruet sammen :1:.

anonym1 pas du på, at jeg ikke osse begynder at rette dine stave/skrivefejl :2:.
Hvad mener du om den her: "Så vidt jeg ved er de ting der spilder ind på at vokse disse:"

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Jaaa!! Men det er ikke fordi jeg ikke kan stave!! Det er fordi det går for hurtigt.

Og bare for at vise sig lidt fik jeg 11 i retskrivning 8-)

Jeg ved jo selvfølgelig godt det hedder spiller. Spilder er nutid af at spilde noget. ( fx at spilde et glas vand ) :D :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Stavning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1

:2: [trofae]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Hej Per Holm Knudsen

Tak for dit konstruktive input her på debatforumet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.


:30:
dreng 13

Indlæg af dreng 13 »

Anonym1 skrev:Ja, det må i gerne.

ps: det hedder "Min kæreste og jeg" ikke mig og min kæreste. (=


og vil du have en gave fede spasser tror du ikke jeg er ligeglad!!! få dig et liv :arrow: :idea: :?: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :roll: :flov: :P fede spasser
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Jamen, jeg vil da meget gerne have en gave. ;)

Hvordan definerer du det at få et liv? Jeg mener, i forhold til at du kommer med udtalelsen antager jeg at du selv har et, og det lader vidst ikke til at være særlig godt, hvis du har behov for at komme med sådan nogle udtalelser.

"Fede Spasser" optræder 2 gange i din kreative indskydelse, men jeg må rette dig og sige at jeg hverken er fed, overvægtig eller spastisk for den sags skyld.

Tilgængæld har jeg observeret lighederne mellem ham fra denne post ( http://psyke-sex.dk/debat/viewtopic.php?t=2423 ) og denne. Til din information vil jeg lige fortælle dig at du betragter og beskriver dig selv som overvægtig, så jeg finder det morsomt at du kalder mig det.

Hav en god dag.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Tonen - tak!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej begge 2

I skal opføre jer pænt begge to - ellers sletter jeg bare jeres indlæg - det er mig, der sidder med sletteknappen :1:.

:!: Og jeg vil ikke have at nogen kalder hinanden "fede spasser" - den går ikke frem over. :7:

:!: Og Anonym1 - det er så reaktionen, når du leger dansklærer over for dine jævnaldrene - ikke mere dansklærer fra din side. I øvrigt staves "Til gengæld" ikke "Tilgængæld"! [devil2]

I skal være velkommen til at skrive (pænt) igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Jeg gjorde mig ikke særlig umage med at skulle fremføre et skriftligt korrekt svar. (: Desuden var dansklærer legen, bare et sarkastisk indslag overfor dig, Per, og ikke med henblik over at skulle hjælpe ham med hans retskrivning. Det er trods alt ikke hans største problem!

For min skyld må kan godt kalde mig en fed spasser, hvis det giver ham lidt mere selvtillid og hvis det får ham til at føle sig sej...
de elskede <3.

stop det!

Indlæg af de elskede <3. »

Hej med jer :D

Vi har lige siddet og læst jeres diskussion, og vi synes i skal lade være med at skrive sådan noget på en sex side.. Vi er jo faktisk nogle der gerne vil have noget ud af det, og lære lidt om drenges første gang, og hvor gamle de er! Så vær sød at opføre jer pænt over for andre mennesker :roll: :flov:..

- svar bare ..

Hilsen de elskede [cutie] [amor] ..
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"