Jomfru - Størrelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Anonym

Jomfru - Størrelse

Indlæg af Anonym »

Hejsa alle sammen.
Jeg er lige blevet 17 og stadig jomfru (det er ok for mig) Men mit problem er altså, at jeg er flov over min penis, den er kun 12,5 cm kort/lang.
Så det er ikke så fedt at skulle gå i seng med en pige når man har sådan en lille sjover.
Har hørt piger tale i kroge omkring dem de har været sammen med størrelse af penis, og griner ad de små osv.
Lidt neder. Nå, men altså hvis jeg nu får chancen får at være sammen med en pige har jeg overvejet at sige nej pga. min størrelse.
Men synes du/i (gerne pigers svar), at man skal sige , ja jeg har ikke den største pik men osv. Eller må hun selv finde ud af det?

- Anonym.

Gerne svar fra piger også.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jomfru - Størrelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym

Nu ligger den jo altså dels inden for den normale (gennemsnitlige) størrelse, og dels så er du kun 17 år, og mænd vokser indtil i begyndelsen af 20'erne - hjernen indtil ca. 26 år, så der kan ske en masse endnu.

Der ud over er der faktisk så meget andet end størrelsen, der afgør, om en pige/kvinde synes, at sex er dejligt, der faktisk osse gørelsen. Så det er bare om at udvikle alle sine maskuline talenter. Og endelig så er piger i din alder heller ikke færdigt udviklede fysisk, så der er skam mange piger, der passer helt fint i størrelsen til dig - og kussen er meget elastisk. :1:

Læs mere i PSYKE & SEX om Penis - pikken - større - størrelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"