Stadig jomfru..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Gæst

Stadig jomfru..

Indlæg af Gæst »

Hej!

Jeg er 18 år og har 2 spørgsmål/bekymringer.

Jeg har fundet en sød pige og vi har gået og flirtet frem og tilbage et stykke tid nu! (samme alder, samme gymnasium)

#1 - Mit første spørgsmål går på hendes højde. (Måske det skulle placeres i et andet forum?) Jeg er 180, hun er 161. Har aldrig haft en dame, der var SÅ meget lavere end mig. Vil det virke akavet, eller dumt? - Ønsker heller ikke at få permanent hold i nakken, når/hvis vi engang begynder at kysse.

Har været på andre forums og læst om dette problem. Men folk er typisk max 10-12 cm. forskellige i højden. Hjælp...

#2 - Derudover spørger jeg, som det fremgår af overskriften, ind til, at jeg stadig er jomfru. Skammer mig over det, har haft muligheden et par gange nemlig... Nå, men sagen er at hun højst sandsynlig ikke er jomfru. (Har ikke spurgt hende direkte) Er ikke sikker på hun ved jeg er jomfru.

Indtil videre har jeg ikke hørt om drengen som værende jomfru og pigen erfaren. - Er det forkert? vil så nødig gøre et dårligt indtryk på hende, hvis vi engang skal dyrke sex. :(

Håber du fik kæmpet dig igennem denne lange text og forstod mine 2 spørgsmål.

V. H. rookie'en...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Stadig jomfru..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej rookie'en

Ja når du nu er 18 år, så skulle det jo nok have været under MÆND, men lad gå. :1:

1) Der er ikke noget i vejen med højden, hvis ellers motivationen er der, og så tager man m/k gerne et hold i nakken med i købet. :1:

2) Der er mange, der først debuterer i din alder og senere. Jeg var selv 19 år første gang, jeg havde rigtigt samlege med min kæreste. Så der er ikke noget at skamme sig over, det er jo ikke en konkurrence. Hvis hun ikke er jomfru, så kan hun da forhåbentligt lære lidt fra sig, og det er jo ikke så værst :1:. Og det sker skam lige så ofte, at pigerne er startet lidt før drengene, så det er overhovedet ikke noget problem. Når I kommer til det punkt, så sig det som det er, de fleste piger er skam vældigt søde og forstående, og så behøver du ikke at være nervøs. Held og lykke med hende.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ok, tak for rådene og tak for dit hurtige svar!
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"