Tænker for meget over det

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
frustreret

Tænker for meget over det

Indlæg af frustreret »

Hej,

Jeg er en dreng på 15 år. For lidt over en måned siden begyndte jeg at komme sammen med en rigtig smuk og sød pige, og vi var begge jomfruer.

Jeg var selvfølgelig nervøs da vi skulle til at have sex første gang, og tænkte meget mere på at tilfredsstille hende. Da jeg så lå og slikkede hende og hun var godt våd, gik det op for mig at min pik ikke var helt stiv endnu. Det fik mig selvfølgelig til at tænke på det, og kun det :roll: Jeg fik den dog op, og vi havde sex i en times tid (forbløffende, måske fordi jeg var halvfuld).

Anyway, jeg tænkte selvfølgelig over det i noget tid efter, hvilket resulterede i at da vi skulle have sex igen var der helt dødt dernede. Mit problem er at jeg mere ser det at have sex som en svær opgave end nydelse for mig selv.

Vi kan sagtens ligge og have nærmest påklædt sex hvor jeg kan blive smaskliderlig og blive virkelig hård, men når det er sådan at vi begge to ved vi skal til at kneppe, så svigter min pik mig.

Lige nu ser jeg det nærmest som en umulig opgave at få en erektion med hende, fordi problemet fylder så meget i mine tanker, så jeg kan virkelig ikke tænke på andet når vi skal have sex.

Jeg ville ønske jeg bare kunne have sex med min kæreste, det gør mig virkelig sur og deprimeret.

Har hørt standard rådene 1000 gange: lad være at tænke over det, stress mindre, din kæreste kan lide dig alligevel, bla bla bla.

Men jeg KAN virkelig ikke lade være med at tænke over det.

Har du nogle forslag til hvad jeg kan køre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tænker for meget over det

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej frustreret

Nu kender du jo alle rådene, så er der jo ikke så meget at fortælle, men så kunne jeg jo spørge dig om, hvad du tænker på? Handler det om, at du frygter noget, altså ud over at den ikke vil stå?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg tænker på at jeg tænker på det... :?

Ved ikke om du forstår, men når det hele bare går ud på IKKE at tænke på det, er det svært ikke at gøre det. Jeg er ikke engang nervøs for at have sex med hende mere, så det er ikke andet end min hjerne der irriterer mig.

Kan godt få rejsning, hvis vi bare ligger nøgne sammen/ligger i ske/whatever, så længe der ikke er optakt til sex. Tænkte på måske at skaffe mig en penisring og liste svinet på, når vi ligger i sengen. Derefter kunne jeg jo så ta' lidt på hende, du ved, lægge op til sex. Kan en penisring ikke holde rejsningen oppe så længe den sidder på? (ved godt den ikke skal sidde meget længere end 20 minutter)

Hvis den taktik virker, begynder jeg vel at lægge det bag mig, og efterhånden burde jeg så kunne tage hende uden en ring til at stramme om min pik. har jeg ret? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tænker for meget over det

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej frustreret

Ja, du må lære at få dine tanker helt væk fra det. Tag den med ro, du er 15 år og har mindst 60 år til at lære det i :1:.

Det skader ikke med at prøve med en ring, selv om du nok snarere skulle have fjernet ringen om dine tanker :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"