ANG: Forelskelse og Indledning til nyt forhold?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Mksh
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. maj 2009 22:31

ANG: Forelskelse og Indledning til nyt forhold?

Indlæg af Mksh »

Hej Per Holm
Jeg er en dreng på 16, snart 17 år, og jeg er begyndt at være sammen med en pige som jeg ikke har snakket med i 6 år, dog over chat indimellem. Men jeg var sammen med hende i weekenden, og jeg kunne mærke at der var noget, som gjorde at vi begge kyssede, og lå oven på hinanden. Og vi nød det begge rigtig meget, og jeg sov hos hende og vi lå og kyssede hele weekenden. MEN: hun havde forinden sagt at hun ikke var den type som ville kysse uden der var noget i det, men hun kyssede mig alligevel, og hun måtte umiddelbart efter første indtryk have været så forblændet af hele vores fælles situation at hun gjorde det alligevel. :(

Jeg skrev med hende i dag, og sagde at hun ikke kunne klare et seriøst forhold fordi at hun var blevet droppet, og snydt af de mange forhold hun havde , at hun til sidst ikke kunne tage drenge seriøst der skrev : Jeg elsker dig, jeg er vild med dig osv. Så hun sagde til mig at hun ikke kunne klare et seriøst forhold nu hvor hun lige var kommet ud af et andet.

Så jeg ville lige høre om jeg kan gøre noget i form af gaver, overraskelser, og troværdighed kan få hende som min kæreste da jeg simpelthen er så skudt i hende, at jeg ikke kan se andre end hende, og jeg ville meget gerne høre om jeg kan overraske hende med noget, og dermed vinde hendes tillid til mig, så hendes Meget forkerte fordomme kan ophøre, kan ikke holde ud at gå og være den eneste som skriver søde ord, og som opmuntrer hende, da det lige så godt kunne være mig selv der lige havde en dårlig dag.

Håber du forstår mig, for jeg er meget i tvivl om hvordan jeg lige skal gribe det an.

Hilsen Mick Høj
M...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forelskelse og Indledning til nyt forhold?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mick

Ja al begyndelse kan være svær. Men du kan næppe gøre andet end at vise din interesse, men lad være med at overdrive, for det kan nemt virke modsat. Måske kunne du foreslå, at I så i stedet er venner og så se, om hun så ikke vil noget mere efterhånden. Og er hun ikke interesseret, så lad være med at hænge fast - der er mange andre søde piger, der gerne vil have en kæreste :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

HJÆLP ANG FORELSKELSE?

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Ville høre om jeg kunne vinde min pige, med nogle gaver, eller overraskelser, således hun ikke ser mig som en af de "typiske" drenge, og derved kan få hende til at indse at jeg er noget der er det hele værd, for jeg er 100% Mig selv, og mine forhold har varet mindst 3 år, og det længste har varet 10 år!!!!
Men selvfølgelig ikke overdrive med overvældende ord, da hun har brug for tid med garanti ;)

Så derfor ville jeg lige høre om hun måske ved hjælp kunne ændre hendes menneskesyn på mig, da jeg íkke er l"ike the other guy's" og jeg ville også være villig til at købe blomster hver gang jeg så skulle være sammen med hende!
Det er min fætters kusine som jeg har noget kørende med og jeg elsker hende helt vildt, og mindes hende sgu hele tiden, så jeg ville gerne have at hun ændrede sit "Jeg kan ikke lige tage nogen forholde seriøse lige nu, men senere" til "Jeg vil gerne have Mick, Han er nemlig en rigtig dreng" Det ville være kanont, og et stort ønske ville gå i opfyldelse

Hilsen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Forelskelse og Indledning til nyt forhold?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mick

Først, hold dine indlæg i samme tråd så længe emnet er det samme, som du kan se har jeg flyttet dit næste spørgsmål.

Nu kender jeg ikke pigen og ved slet ikke, om hun er modtagelig for blomster, så om det er en god ide kan kun forsøg vise. Den eneste, der med sikkerhed kan sige, hvordan du skal kunne overbevise pigen om, at hun bør forelske sig i dig - ja det er pigen selv. Den med, hvor længe dine forhold har holdt, tror jeg ikke, at du skal komme med over for pigen, når du som 16 årig skriver, at dit længste forhold har varet 10 (sic!) :2: - og at de andre har varet mindst 3 år - det regnestykke kan jeg ikke helt få til at gå op, det lyder som om, at dine forhold er startet flere år før, du blev født :1:.

Mit forslag er igen, spørg om hun vil være venner, når hun nu ikke vil være kæreste, og lad hende så på den måde lære noget mere om dig, der kan overbevise hende om, at du er den rigtige dreng for hende.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mksh
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. maj 2009 22:31

Hej Per

Indlæg af Mksh »

Jamen det vil jeg prøve, det er ikke en løgn når jeg siger at det længste varede 10 år, jeg har nemlig ladt mig fortælle at jeg faktisk kyssede en pige ved navn Natalie i dagplejen, meget sødt.

Men det er nok rigtig at det lyder utroligt, men har haft tre forhold, bliver snart 17, men jeg har haft et på 10 år, og et på 3, og det sidste var noget hurtigt noget og det er jo længe!, men jeg tror at det med blomsterne ville hjælpe, det er jo old fashion! hehe :)

Men det er fordi at hun er meget følsom, og hun afviser mig heller ikke men hun sagde bare til mig at hun ikke lige kunne klare seriøse forholde, da hun næsten lige var kommet ud af et, så mon ikke at med lidt tid, og søde overraskelser ville få hende til at føle sig bare en lille smule priviligeret ;) Ej men jeg tror at hun bare skal have noget tid, men ville du ikke mene at hvis jeg viser interesse for hende at så kommer det pludseligt?

Hilsen
M...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Forelskelse og Indledning til nyt forhold?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mick

Muligheden er da bestemt til stede, måske skal hun listes i land som en laks eller ørred - meget line og tålmodighed :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mksh
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. maj 2009 22:31

Hej Per

Indlæg af Mksh »

Jamen det kan sgu godt ske, at det bare er spørgsmål om tid, før at så er hun med på den Heeh :D

det er noget som jeg i hvert fald vil blive ved med at arbejde for, for hun er i mine tanker dag ud og nat ind, og det er svært at holde igen med de søde ord, når man skriver med hende, og især når vi har kysset og kælet på et stadie, der kunne give pote! , men ja meget line og meget tålmodighed er vel formlen?

Hilsen
M...
Gæst

Hej Per Igen

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Ville lige høre hvorfor at hun er meget diskret hver gang jeg skriver en masse søde ting, og prøver ikke at overdrive, så svarer hun med Ja, Oka. Hehe, og ikke noget med når i lige måde, som hun gjorde tidligere, og hun sagde at hun kunne komme til min fars bryllup, men hun kan ikke alligevel nu, selvom hun ved at til den 18-års fødselsdag der kommer hendes ekskærestes venner, og de er meget sure på hende ? og hun sagde at det var derfor hun ville komme til mig i stedet, men forgæves... ;(

Jeg forstår ikke hendes tankegang, og hendes måde at ændre sig på, hun virker enormt ked af det, eller fortvivlet om hvad og hvem hun skal vælge imellem? ikke fordi der er en anden en som er vild med hende, (selvom der sikkert er) men er jeg føler at jeg er en belastning for hende.

Som om at jeg minder for meget om en der hedder Dennis, hun skrev til mig på et tidspunkt at det var belastende at jeg hele tiden skrev, selvom jeg jo blot skrev til hende når jeg kunne se hun var kommet på, jeg savner hende jo blot,
Hvad skal jeg gøre?

Skal jeg droppe hende eller er der noget imellem os? Hun virker bare lidt fjern, men hun vil gerne mødes med mig en anden gang? men skal hun have tid eller hvad og hvordan skal jeg takle den her situation, vil fandme ikke ødelægge det for mig selv

Hilsen
_________________
Mick Strarup Høj
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Hej Per Igen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mick

Det lyder som om hun er stået af! Jeg tror ikke, at jeg ville bruge mere krudt på hende, jeg ville droppe hende. Hvis det så måske var sådan, at hun skjult alligevel var interesseret, så måtte hun selv komme på banen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

HMM ;(

Indlæg af Gæst »

Heej ;)

Har sgu svært ved at sætte mig ind i det, og er i tvivl om hvordan jeg skal takle det, måske trænger hun til et pusterum, så hun er indforstået med, at selvom jeg ligner de andre, så er det ikke er ensbetydende med at jeg er ligesom de andre drenge! det er sgu svært at se andre end hende i mit hoved. :( Det er jo vildt irriterende, fordi vi havde en weekend før eller to, kysset og kælet fuldstændigt som værende kærester? Hvordan skal jeg bære mig ad? Jeg synes at hun er vildt dejlig, og vi snakker stadig sammen, men hun sagde også til mig at hun næsten lige var kommet ud af et forhold? Så måske derfor at hun holder lidt igen med følelserne overfor mig? Har svært ved at tro at hun ikke gider mig, for hun vil jo gerne mødes, og hun vil gerne skrive, men hun virker bare som en anden, som om hun ikke rigtig ved hvad hun skal gøre ;) men hvad tror du Per? Og 1000 tak for dine svar

dejligt at du gøre det her!!

Mange tak, og forhåbelig endnu et godt svar

Hilsen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: HMM ;(

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mick

Ja der er vel ikke andet for end, at du tager tyren ved hornene og spørger hende, om hun vil være kæreste med dig. Hvis hun siger nej, så er det fordi hun mener det! Man kan sagtens kæle og kysse uden at ville være kærester! Og måske vil hun bare være en ven med dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mksh
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. maj 2009 22:31

Hej Per

Indlæg af Mksh »

Jamen det kan godt ske, hun sagde også til mig at jeg skulle være hendes ven, men jeg tror ikke at hun har noget imod at kæle og kysse, for det sagde hun nemlig at hun ville, og at vi måtte gøre det igen en anden gang.
Men tror at hun er træt af drenge fordi, at de kærester hun har haft har enten været absurd meget optaget af hende, og hun følte på den måde at hun ikke længere rådede over sit eget liv, men at de andre hun har haft har været al for falske og utroværdige ímod hende, men blot tog hende fordi hun så godt ud, og derefter gik efter at få en billet til hende, fordi hendes ydre er sindsygt flot, og hun følte sig derfor brugt, og udnyttet, og fandt derfor ægte kærlighed som ingenting nu, da alle sammen fælles har gjort det samme: Nemlig at love gule og grønne skove, da de jo alle var vildt glade for hende, eller alligevel ikke, og de forhold hun havde jamen de varede ingen tid, derfor har hun også frosset mig lidt, da hun ikke kan holde til den slags mere, har hun sagt til mig efterfølgende. ;) Så mon ikke at jeg bare skal prøve at overbevise hende om at jeg ikke er som de andre, især da jeg altid har været troværdig overfor mine kærester, og har aldrig løjet overfor dem ....

Hilsen
M...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 6: Hej Per

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mick

I grunden spørger du jo om det samme i de fleste af dine spørgsmål, nu er det jo ikke mig, du skal overbevise, men pigen, så der er jo ikke andet for en at komme i gang med at overbevise hende - eller allerførst spørge om hun overhovedet vil være kæreste med dig.

(Undgå dobbelt linieafstand, for så er jeg fri for at sidde og rette op på linieafstanden efterfølgende :? )

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"