Dårlig første gang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
anonym taber

Dårlig første gang

Indlæg af anonym taber »

Jeg havde forleden sex med min kæreste, det var min første gang men ikke hendes, og for at være ærlig gik det ikke særlig godt. Jeg synes der var flere problemer, det første var da hun skulle give mig et blowjob, jeg syntes det gjorde en smule ondt, og det forstod jeg bare slet ikke. Senere da jeg skulle op i hende, synes jeg også det var besværligt da det gjorde ondt på min penishoved at trykke den ind, og det hele endte med at jeg kom med hjælp fra hendes hænder, og jeg syntes det er super pinligt!

Vi prøvede igen her i weekenden, men med samme resultat, jeg har søgt rundt på nettet, men jeg kan ikke finde nogen andre som føler deres penishoved er ømt under sammenlege?

Jeg ved ikke om du skal vide noget om min penis, men her er noget:
Min penis er 13 cm lang i stiv tilstand. Jeg er før i tiden haft svært ved at trække forhuden helt tilbage, men det er blevet bedre. Min penis har en krummerik, men den er ikke så skæv igen.

Så en opsummering ville være: Ømt penishoved under oralsex og 'normal' sex...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dårlig første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej "anonym taber"???

Nu ved jeg ikke, om du både kunne læse, skrive og regne, da du blev født? Og hvis du ikke kunne, kaldte du dig så en "taber"?
Lige som med læsning, skrivning, regning, astronomi, guitarspil, fodbold osv., så er sex ikke noget, man bare kan, det er noget, man skal lære.

Måske kunne du have glæde af f.eks. at læse Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser. Du kan låne den på Biblioteket.

Årsagen til ømheden og besværet med at komme ind, kan bl.a. skyldes to forskellige forhold. 1) Du har for stram forhud, og/eller 2) Din kæreste var ikke våd nok.

Du skulle gerne kunne trække forhuden helt tilbage, når din pik er stiv. Kan du ikke det, så lad din læge kigge på det.

Og måske er din kæreste ikke særligt erfaren med hensyn til at sutte pik, måske kommer hun til at skrabe med tænderne - og det kan godt gøre ondt - især hvis huden på pikken i forvejen er ømfindtlig.

Og drop den der med "taber" - det er nemlig i sig selv en "taber"attitude - og husk at sammenlege skal læres, og du er lige begyndt og har rigtigt meget at lære endnu. Sammenlege betyder, at man leger sammen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"