Oralsex og spørgsmål ang. første gang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
RedBullFreak
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. aug 2012 14:50

Oralsex og spørgsmål ang. første gang

Indlæg af RedBullFreak »

Hej Mennesker
Jeg er en 16 årig dreng som lige har fundet en kæreste, Og da jeg er jomfru og hun ikke er bekymre det mig lidt om jeg overhovedet kan tilfredsstille hende :flov: . Jeg tænkte på oralsex så hun fik noget af nydelsen.. alle de tanker der går gennem mit hoved: (Er jeg stor nok til hende, synes hun det er sjovt hvis den er for lille, ville hun droppe mig, hvis jeg ikke var stor nok osv.) Har I nogle ideer til hvordan jeg ellers kunne give hende hvad hun ville elske, så jeg ikke virkede så begynderagtig?;)

Håber jeg snart får svar

ps Awesome side har fået vildt mange nyttige info:)
MVH RedBull :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Oralsex og spørgsmål ang. første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej RedBullFreak

En ting ad gangen. Det er ikke dit ansvar, om din kæreste kan få orgasme eller ej, det er hendes eget ansvar. Selvfølgelig er det sjovt, at give hinanden orgasme, men ansvaret ligger hos én selv.

Og det er jo ikke en eksamen du skal til, men en leg, hvor I prøver jer frem sammen. For de fleste mennesker, der første gang skal have samlege, så er der jo noget usikkerhed og følen sig frem.

Er man begynder, så er man jo begynder! Det har vi alle været på et tidspunkt.
Smut du på biblioteket og lån: Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.

Hvis pigen kan lide oralsex, så kan det osse være en ganske dejlig måde at opnå orgasme på.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"