Hvornår er man smittefri ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KLAMYDIA
Besvar
Hans

Hvornår er man smittefri ?

Indlæg af Hans »

Jeg ville vide om hvornår man er smittefri efter en chlamydia infektion ?

Jeg har fået chlamydia efter ef kondom gik i stykker.

Jeg var i behandling med Zitromax en gange dagling (500 mg) i tre dage, men jeg har stadig klart udflåd fra penis og min behandling stoppede for en uge siden.

Jeg blev testet for chlamydia (pos), HIV (neg) og gonorre (neg)...... er der muligvis en anden infektion jeg kan have ? (f.x. M. genitalium ) og hvad er sandsynligheden for dette?

Jeg er rimelig bekymret for at få Reiter's symdrom igen, da jeg har haft det tidligere og var syg i 2 år af dette, hvor mine ankler og håndled blev angrebet af gigt. Hvor stor en sandsynlighed er det for at man udvikler reiter's syndrom hvis man har chlamydia?


På forhånd tak for svaret og for en super fed og oplysende hjemmeside
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Hvornår er man smittefri ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hans

Normalt er du smittefri efter en behandling, og jeg vil skyde på, at virkningen er indtruffet efter én uge.

Da du stadig har udflåd synes jeg du skal kontakte din læge for et tjek. Nogen gange skal behandlingen gentages/forlænges.

Jeg har ikke meget kendskab til Reiter's Syndrom/reaktiv arthrit og kan ikke sige dig, hvor stor sandsynligheden er for at få det igen, og der er ikke meget hjælp at hente på internettet, så spørg din læge. Fortæl hvad din læge fandt ud af.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KLAMYDIA"