Manglende lyst efter sygdom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
elu
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. feb 2007 23:04

Manglende lyst efter sygdom

Indlæg af elu »

Min kærste og jeg har været sammen i lidt over 7år. I starten var det et fantastisk forhold, hvor vi havde et eksperimenterende og sundt sexliv. Min kæreste blev dog ramt af en sygdom der gjorde at det gjorde fysisk ondt på hende ved samleje. Dette lagde naturligvis en dæmper på det, men vi fortsatte dog et stykke tid endnu. For 4 år siden stoppede det dog helt og siden da har vi ikke haft sex. Det lyder godt nok underligt, men jeg elsker hende for den hun er og ikke kun for sex.

Vi har nu fået identificeret hvad hendes problem er og hvordan man kan helbrede sygdommen, og hendes gynækolog har sagt at vi skal så småt begynde at være sammen igen. Ikke nødvendigvis samleje, men blot at lære at være sammen.

Grunden til jeg skriver her er at min kæreste blankt afviser mig bare jeg forsøger at kysse hende, mere end det normale mormorkys man udveksler i løbet af dagen.

Det er frygtelig frusterende da jeg holder så meget af hende. Har du et råd til hvordan vi evt. kan komme videre.

Håber virkelig du kan hjælpe mig Per. Er snart ved at opgive forholdet.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende lyst efter sygdom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Elu

Det er jo trist for jer begge. Jeg gætter på, at I har snakket om det problem nogen gange. Hvad siger din kæreste er årsagen til, at hun end ikke vil kysse dig?

Inden du forlader forholdet, så var det jo nok en god ide, at I forsøgte med noget PARTERAPI.
:idea: Inden du/I vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"