Udnytter han mig eller er jeg paranoid ???

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
tullepigen28
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2. jun 2011 16:23

Udnytter han mig eller er jeg paranoid ???

Indlæg af tullepigen28 »

Hvad skal jeg gøre jeg er en pige på 28 som har været igennem misbrug af heroin, kokain mm. Da jeg var på stoffer var jeg prostitueret men stoppede alt for 7 år siden har haft to forhold efter det første kunne jeg simpelthen ikke finde nogen sexlyst, det var kun tryghed jeg søgte.

Men for lidt over et år siden fandt jeg en fyr som fik mig til at få orgasme og sexlysten frem igen vi havde det rigtigt godt både mentalt og sexuelt men så en dag møder jeg hende, han har to børn med (på 3 og 10) hun er på min alder og han er 34, men allerede efter 1 md. boede han hos mig og har børnene i lige uger i weekenden i starten gik det fint men efter en 4 md blev han væk mere og mere og kom ikke hjem og sov og gav ikke lyd og havde ingen forklaringer. Jeg får så at vide igennem hans venner og ex, at han altid har udnyttet sine piger og så begynder jeg at tænke. For det første jeg får at vide er at han over for sin ex havde været utro og et svin over for hende, men den værste var, at han til sin fødselsdag, hvor hun laver en fest for ham slæber sin elskerinde med til festen i deres hjem. Hun vidste det ikke den dag fik det først at vide senere.

Og så kører min hjerne ellers på fuld skrue og jeg spørger ham så face to face om alt det var rigtigt og han siger så at det er det men han aldrig vil gøre det igen. Efter det går jeg ned med flaget et stykke tid og går og er ked af det over ingen ting uden at kunne forklare hvorfor, men det bliver så værre jeg bliver meget syg og får livmorkræft, en blodprop og noget der hedder rosen. Imens jeg har været syg har han ikke været hjemme han er her kun når han skal have sine børn og for det meste tager han på stadion eller i byen og jeg ender med at være barnepige, troede det jeg ikke kunne gå, måtte bære på noget m.m.

Han bor her gratis og er hele tiden i byen og bruger alle sine penge på byturer. Når han ikke hjemme giver han ikke lyd, slukker sin telefon og jeg går helt ned på det hver gang. Jeg er i forvejen manio-depressiv som jeg får medicin for, men han kan drive mig helt der ud, hvor jeg er begyndt at skærer i mig selv igen for ikke at tænke på det. Jeg har flere gange sagt det til ham og at jeg syntes, vi skal gå hver sin vej, men han nægter, og sex ja det er når han har lyst nu. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op eller gøre for han styre mig for han kører på mig psykisk, og han ved lige hvordan han får mig ned.

HJÆLP MIG, jeg er bange for, jeg snart gør alvor i det med at begå selvmord. Hvad skal man stille op? Jeg har ingen venner eller familie pga af ham, som jeg kan snakke med, så er helt alene om det. Jeg har bare brug for råd eller et svar på om, han udnytter mig, fordi han ikke selv har en bopæl. :cry:
tullepigen28
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udnytter han mig eller er jeg paranoid ???

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tullepigen

:!: Du må se at blive voksen. Når du er 28 år, så er du ikke længere en pige, så er du en fuldvoksen kvinde Smil. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du må tage din skæbne i egen hånd nu. Han udnytter dig jo kun i den udstrækning, at du lader ham udnytte dig. Det er ikke ham, der holder dig væk fra familie og venner. Det er jo dig selv, der vælger dem fra, fordi du vil være sammen med den mand. Det er jo dig, der har givet ham lov til at bo i din lejlighed, og det er derfor osse dig, der bestemmer om han fortsat skal det - eller om han skal finde et andet sted at bo.

Selvmord hjælper kun i kort tid, så det er en dårlig løsning. Når du har kunnet komme ud af dit stofmisbrug, så har du jo osse kræfter og ressourcer til at kunne komme ud af forholdet til den mand. Umiddelbart synes jeg ikke, at dit forhold til ham lyder som noget, der er sundt for for dig. Det var ikke noget, jeg ville anbefale til en god ven! Og det er DIT VALG, om du vil ud af det, eller om du vil blive i det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"