Ville parterapi hjælpe

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARTERAPI
Besvar
karilon
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. jul 2007 04:04

Ville parterapi hjælpe

Indlæg af karilon »

:cry: :cry: :cry:

32 år og jeg ved ikke hvordan jeg kan kommer videre med mit liv, min kæreste gennem 15 år har lige fortalt mig, at han tror at han er blevet forelsket i en anden kvinde. Vi har 2 børn og venter nr. 3 om et par uger. Jeg er helt knust og chokeret, jeg har nu spurgt ham om vi muligvis kunne gå til parterapi for at vide om det er noget vi kunne gøre for at redde vores forhold, fordi jeg synes at det skylder vi vores lille familje, hann siger at hann ved ikke rigtigt om det nytter noget. Hann har ikke lyst til mig mere og så siger at hann tror ikke at hann elsker mig mere. Hvad kan jeg gøre og vil parterapi måske hjælpe?

Vi bo på Færøerne, kender du nogen psykoterapeut på Færøerne
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ville parterapi hjælpe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej karilon

Det var et meget ufølsomt tidspunkt, din mand fortalte dig det på! Jeg håber, at du alligevel får en god fødsel.

Hvorvidt parterapi kan hjælpe jer ved jeg ikke, det kommer jo først og fremmest an på om din mand ønsker PARTERAPI og om han ønsker at fortsætte jeres samliv. Hvis han gør det, så kan PARTERAPI være en god mulighed for at komme videre sammen.

Jeg har desværre ikke kendskab til nogen psykoterapeut eller psykolog på Færøerne. Hvis I ikke kan finde nogen på Færøerne, er der den mulighed, at I måske kan bruge mig via Skype, så koster det ikke noget at ringe. Se PSYKOTERAPI NÅR DU BOR I UDLANDET

Du/I kunne måske have glæde af at læse Phillip C. McGraw: FØRSTEHJÆLP TIL PARFORHOLD - Sådan genfinder I kærligheden, Borgen

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARTERAPI"