Ven eller kærestepotentiale

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
miiig

Ven eller kærestepotentiale

Indlæg af miiig »

Hvordan finder jeg ud af om en mand er seriøs omkring et varigt forhold? Hvordan læser jeg signalerne?
Han siger ja til alt hvad jeg foreslår, men det er som om vi ikke rigtig kommer videre?
Han har trukket mig ind i sin verden, men virker underlig i mit nærvær?

Det vigtigste spg. hvad i alverden skal jeg kigge efter for at være sikker på at han vil mig. :roll:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ven eller kærestepotentiale

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej miiig

Godt spørgsmål :2:. Der er vel ikke andet for end at spørge direkte, og at fortælle ham, hvad du oplever. Lad være med at fortælle ham, at han gør sådan og sådan!!! Fortæl ham, at du oplever, at han gør sådan og sådan.

Du skal ikke kigge efter noget som helst, det handler jo ikke om tydning, men om vished, så spørg ham!

Billede

Og husk frem for alt en god timing. Find det rette tidspunkt, og lad være med at presse ham.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
miiig

Indlæg af miiig »

Tak for dit svar........... JEG ved det jo godt :flov: Det der sikkert er problemet er også at jeg er "gammeldags" Jeg synes, at manden skal tage initiv' - Jeg tror det kommer helt af sig selv, for jeg er ved at være træt af hans høflige, upersonlige kommentar :D Så det kommer helt af sig selv... Jeg tror jeg i mellemtiden vil arbejde med mit temperament, for hvis det er noget jeg er god til er det, at sætte manden op ad væggen indtil han kurre hen til en åbning og smutter ud af døren... Hvorefter jeg bliver bekræftet i, at de mænd jeg falder for er nogle pjok. Den mand jeg skal have i mit liv, skal skulle ville mig og vise det i handling ... ellers er det bare too bad too sad...
Nu vil jeg stikke en finger i jorden og give det tid. Han er skøn og dejlig... Det har jeg bestemt jeg vil fortælle ham en dag ved lejlighed. Så kan jeg jo nyde min egen tilværelse og få skabt de fire grundsten i tilværelsen imens. - hjem-familie-venner-penge.....

Tak til livet.... Med eller uden min skønne fremtidige mand i mit liv, sender jeg lige et knus :D :twisted:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Ven eller kærestepotentiale

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej miiig

God ide at tæmme utålmodigheden lidt, de færreste mænd falder for desperate og skruk kvinder :2:. Til gengæld kan mange sikkert godt lide ligefremme og enkle komplimenter og spørgsmål, du kunne jo prøve med: "Du er en rigtig dejlig mand og lige nu, indgår du i mine planer for fremtiden! Hvad er dine fremtidsplaner?" :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
miiig

ups da!

Indlæg af miiig »

Jeg fulgte mit eget råd og forsøgte at koncentrere mig om mit liv, istedet for at gå i paniktilstand. Det var godt jeg gjorde det :lol: jeg fandt ud af at min potentiale kæreste emne og jeg ikke har de samme værdier. Skønt at jeg for engang skyld slog koldt vand i blodet. I skrivende stund er jeg fuldblodssingel... når den rigtige kommer ind i mit liv, vil jeg selvfølgelig ikke drage tingene i tvivl.... håber på en skøn tango for to i livet....... tja man kan jo også snuble på et dansegulv, men så må man jo bare rejse sig igen og grine lidt af situationen og børste støvet af sig.

Skøn hjemme side.... overvejer et af jeres kurser engang... det tror jeg kunne være spændende. Sådan en rejse alene og dog sammen med andre kunne jeg godt bruge.

8-) gode ønsker for det kommende år...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Ups da!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej miiig

Det lyder som et godt råd, der er renset for utålmodighed :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"