Vil/vil ikke?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
lilje

Vil/vil ikke?

Indlæg af lilje »

Hej Per!

Jeg er lidt i et problem synes jeg.
Jeg er 19 år, og bor stadigvæk hjemme. Min kæreste er også 19, men han bor i sin egen lejlighed.
Vi har været sammen i snart 3 år nu.
Nå men problemet er, at vi gerne vil flytte sammen her til sommer. Det er vi i hvert fald blevet enige om.
Og jeg har spurgt ham adskillige gange om han virkelig har lyst til at bo med mig, for ellers kan jeg godt vente, men han forsikre mig om at det vil han. Men alligevel er jeg ikke så sikker på at han virkelig vil..
For hver gang jeg snakker om hvor dejligt det blir at bo sammen, så bliver han bare stille.
Og det er kun mig som kigger efter lejlighed, og jeg føler kun at det er mig som drømmer om det.
Fx skrev jeg her den anden dag en besked hvor jeg skrev "jeg glæder mig til at være med dig hver dag, så jeg ikke altid skal gå rundt og savne dig <3" næste besked han skrev, var der intet respons til min besked.

Så er det bare fordi at han er en mand at han måske ikke går så meget op i det?
Eller er det fordi han virkelig ikke vil?
Og er der noget jeg kan gøre for at gøre ham mere interesseret i det?

Mvh Lilje :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vil/vil ikke?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lilje

Tjah, det er jo svært at vide. Du bliver nok nødt til at tage en rigtig snak med ham. Prøv for eksempel med, at I begge to fortæller om hvilke fordele og hvilke bagdele, I forestiller jer, der kan være ved at bo sammen. Skriv hver især fordele og bagdele ned på hvert jeres stykke papir, som I så bagefter snakker om.

Måske er han lidt urolig for, om hvor tæt I skal være sammen, om han kan komme til at se sine kammerater, om jeres stil passer sammen (mange kvinder er lynhurtigt i stand til ændre en lejlighed, så manden har vanskeligt ved at finde sig selv i den) osv. Og måske er han bare en mand af få ord. Kvinder rummer ofte mange flere ord end mænd [blah] :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"