Gode venner??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
X-misbrugeren
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. jan 2008 06:56

Gode venner??

Indlæg af X-misbrugeren »

Hej...
Jeg kan ikke finde ud af hvad der foregår for min ven og jeg. I længere tid har vi kendt hinanden på godt og ondt, har det skørt sammen og tør, at gøre ting andre ikke gør. Jeg er så ærlig overfor ham, som jeg nu tør at være.. Jeg har ofte været i seng med ham, jeg nyder omsorgen jeg får der igennem, det jo kærlighed for mig. Han har problemer med at have rejsning i længere tid af gangen... og det er sgu da pisse irriterende!! Dog giver jeg ikke op, da jeg er en stædig kvinde. Han er ikke x'er og det er derfor dejligt, at have venner "i den virkelige verden". På trods af han siger han elsker mig, som ven, kan jeg ikke hitte ud af det. Det, at have følelser for en ven, er jo ikke unormalt. Virker mere unormalt, at jeg/vi tænder så meget på hinanden og ikke kan hitte ud af det. :?

Er ikke så sikker på jeg har fået forklaret mig korrekt, men svar til dette indlæg Ønsker jeg højt.
Mvh X-misbrugeren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gode venner??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej X-misbrugeren

Det forhold, man har til hinanden, er jo noget, man selv definerer, om man vil kalde sig venner, kærester, elskere osv. Det findes der jo ikke nogen facitliste på.

Der er ikke noget usædvanligt i at være gode venner og så tænde stærkt seksuelt på hinanden. Og selv om man gør det, ja så er det bestemt ikke sikkert, at man så osse kan finde ud af at være kærester. Seksualitet og kæresteri hører jo ikke nødvendigvis sammen.

Normalitet er noget som især interesserer Danmarks Statistik og er ikke noget, jeg normalt beskæftiger mig med :2:.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"