Kan ikke finde hinanden...panik??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
PG

Kan ikke finde hinanden...panik??

Indlæg af PG »

Hej
Jeg er en pige på 23 år og jeg har en dejlig kæreste som jeg gerne vil have sex med MEN! Vi hygger os i sengen og laver alt muligt andet, men de gange vi har prøvet at gå hele vejen, er det hele faldet lidt til jorden fordi at vi ikke kan "finde hinanden" hvilket med andre ord vil sige at han ikke kan få pikken ind i mig, den smutter alle andre forkerte veje.
Vi har kun prøvet et par gange at gå hele vejen, nogle gange nøjes vi med at bare ligge og kæle for hinanden, men jeg vil vildt gerne have fuldbyrdet sex, da jeg føler vi begge er klar til det.

Jeg er stadig jomfru, men min nuværende kæreste har haft en anden kæreste og de havde også sex sammen - og der kunne han sagtens finde vej! Derfor synes jeg også det er mærkeligt at det skal være et problem nu.
Vi har snakket om det sammen og han tror at det er fordi jeg er jomfru, så pikken når at smutte væk eller også mener han det er fordi vi begge er overvægtige, så der er for meget "kød" i vejen, så hans pik ikke er stor nok (og det er ikke fordi den er lille!)

Jeg aner det ikke, men jeg kender bare andre par der er større end os og de har da masser af sex, så jeg tror ikke det er hele problemet - selvom det måske kan være med til at gøre det lidt sværer.
Det med at jeg er for stram, kan måske også gøre det lidt sværere, men han har ikke engang været tæt på at være inde i mig, så jeg synes ikke helt det kan være det...eller?

Vi har prøvet flere forskellige stillinger og han er tændt og jeg er rigeligt våd...men det ender lidt som en fuser, når vi bare ligger og fumler hele tiden, uden at komme nogle vegne.

Grunden til jeg skriver er for at høre om der er et problem med os og hvad vi skal gøre for at løse det, hvis der er??
Jeg har googlet lidt for at finde andre der evt. har skrevet om det samme, men jeg har intet kunne finde om det - overhovedet!

Håber på svar, da jeg er begyndt at blive lidt bekymret!

Hilsen PG
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke finde hinanden...panik??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej PG

Hvis du ellers kan få f.eks. et par fingre eller en dildo inden for under jeres lege, så handler det ikke om, at din mødom spærrer for fornøjelserne. Hvis I ikke har prøvet det, så gør det!

Det kan jo selvfølgelig godt handle om jeres tykkelser, for meget fedt kan lave alt for mange folder, og desuden kan det "forkorte" pikken, som kan være "begravet" i fedtet. Har I prøvet med, at du står på alle 4, det plejer at give en nemmere adgang til herlighederne.

Billede

:!: Når du er 23 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"