Problemer med at finde en kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Henrik

Problemer med at finde en kæreste

Indlæg af Henrik »

Hej jeg har problemer med at finde en pige, problemet er simpelthen jeg kan ikke score i byen..

Det er 3 år siden jeg havde en kæreste sidst, det er begyndt at plage mig nu, det er som om der mangler noget i min dagligdag.

Der er nok mange årsager til hvorfor jeg ikke kan score, det er nok fordi jeg er en af dem som, søger en mere åben, glad, kærlig og klog pige istedet for en dum blondine, udseendet er ikke det afgørende, selvfølgelig skal hun se nogenlunde ud, men det er det inde bagved der tæller.

Jeg er 26 år, og er meget genert, har MEGET svært ved at starte en samtale for at finde ud af hvordan vedkommen er....

Det andet problem der ligger bagved mit problem er nok fordomme fordi jeg vil ikke røre en ryger, eller en der er tyk... Det er 2 ting som er 100% sikkert.

Derefter kræver jeg også at de har nogen visioner om fremtiden, dyrker en eller anden form for sport... Men det sidste kan jeg godt se igennem finger med...

Men jeg tror det jeg skal have hjælp til er hvordan jeg starter en fornuftig samtale med en pige jeg ikke kender, da jeg ikke kan dette på nuværende tidspunkt. Eller hvordan man kan finde en sød pige uden at skulle gå i byen.

Håber der er nogen der kan hjælpe, da dette faktisk får mig til at miste mere og mere troen på at jeg finder nogen hver gang jeg går i byen..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Emne: Problemer med at finde en kærste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Henrik

Jeg har valgt at flytte dit spørgsmål fra DRENGE OM PIGER til MÆND OG KVINDER eftersom, at du er 26 år og at du ønsker at finde en kvinde som kæreste [twolove].

Jeg synes ikke dine krav er spor urimelige, det er sådan du har det. Andre har ikke noget mod rygere eller tykke kvinder, så på den måde er der såmen nok én til alle :1:.

Hvis jeg skulle ud og finde mig en kæreste i dag - hvad jeg ikke skal :1: - så ville jeg vælge, at gå mere direkte til værks, nemlig via internettet, hvor der jo er rigtig mange kontaktsteder. Her kan du jo starte med at skrive sammen med en kvinde, som du finder interessant, og som du synes er et muligt emne, sådan at du faktisk har noget at snakke om, når I mødes første gang. Du har endog mulighed for at skrive, at du ofte er lidt genert i starten, så bliver hun ikke overrasket.

Da der jo findes mange steder, hvor man kan lave en profil og søge en kontakt til jeg nøjes med at nævne de 2 største:

Dating.dk (Her koster det penge, hvis du skal bruge din profil fornuftigt.)

Soulmate.dk (Her koster det penge, hvis du skal bruge din profil fornuftigt.)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"