Kvinde der er 10 år ældre kan det nogen sinde gå ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Jens

Kvinde der er 10 år ældre kan det nogen sinde gå ?

Indlæg af Jens »

Jeg står i en mærkelig situation, hvor jeg har fundet en flot og utrolig dejlig kvinde med fantastisk humor.

Nu ligger landet sådan jeg er 28 og hun er 38, selvom hun har den personlighed, jeg har søgt i en kvinde for mange år, så virker det fulstændig forkert i mit hovde at starte et forhold, når der er 10 år imellem, specielt når hun er ældst.

Er dette forkert antaget ?
Kirstine

Ja, hvis I vil.

Indlæg af Kirstine »

Hej

Ja, selvfølgelig kan et forhold med 10 års aldersforskel køre, hvis I vil. Nu skriver du ikke, hvor I er i jeres liv hver især, og den største hindring for et forhold, hvor kvinden er ældst er nok spørgsmålet om børn. Hun er måske et sted i sit liv, hvor hun ikke ønsker flere, mens du måske ikke har nogen endnu, og gerne vil have det.

Men kan I overkomme det spørgsmål, ser jeg ikke nogen hindring for, at et sådant forhold kan køre. Der vil selvfølgelig være områder, hvor I måske mærker aldersforskellen, men det er noget man lærer at leve med, ligesom man lever med andre forskelligheder, og man kan vælge at se på det som en styrke i stedet for som en svaghed.

Med venlig hilsen
Kirstine
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kvinde der er 10 år ældre kan det nogen sinde gå ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jens

Jeg siger som Kirstine: Ja hvorfor skulle det ikke kunne gå? Hvad synes du er problemet for dig, altså ud over at det måske ikke er det helt sædvanlige med, at manden er den ældste?

Jeg havde i 15 år et forhold til en 20 år ældre kvinde - og vi har lige holdt 35 års venskabsdag :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"