Kedlen koger "altid"

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Lars

Kedlen koger "altid"

Indlæg af Lars »

Jeg har et problem med min sex lyst. Siden 13 års alderen har jeg været glad for sex. I 95 mødte jeg min kæreste og vi har nu 2 børn sammen og jeg har lige rundet de 31 år

Mit problem er at jeg ikke kan få nok af hende. Hver gang jeg ser hende gør kammeraten "honnør". Det er ved at være så slemt at jeg må sove i sofaen for ikke at får røde øjne og hormon storm. Jeg har ikke lyst til andre kvinder, kun den jeg har. Det er ved at belaste vores forhold temmeligt meget, vi har sex, men min kæreste kan simpelthen ikke følge med mig mere, og det er ganske forståeligt. Jeg har overvejet om jeg skulle prøve at finde piller der kan nedsætte lysten, men har været bange for om sådan piller ville have bivirkninger. Jeg fungerer normalt passer mit studie, har socialt god kreds, min kammerat er bare løbet løbsk og hjernen følger med.....

Det er svært at beskrive, men jeg tænder på hende konstant, kan næsten ikke se på hende uden at ville hoppe på hende..

Nogen gode råd ville være rare, kan ikke få mig selv til at snakke med egen læge om det, syntes det er for underligt

Lars
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kedlen koger "altid"

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lars

Så er der jo ikke noget galt med din primære funktion her på jorden :1:. Ok det kan selvfølgelig være irriterende, at der næsten ikke er tid til almindelig snak, en opvask sammen, en gåtur osv., når lysten melder sig med en sådan ildhu :1:.

Den umiddelbart bedste løsning er vel, at du så må klare den på egen hånd, sådan at trykket er taget noget af. Det med medicin er nok en dårlig løsning. Bliver du ordentligt tilfredsstillet, når I har sex?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"