Rød

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
hejhejhej
Tilmeldt bruger

Rød

Indlæg af hejhejhej »

Hej. Når jeg trækker min forhud helt ned over pikhovedet bliver det øverste hud rødt, er det normalt og kan det fjernes med evt en sæbe eller sådan noget?

Ps,
tænkte på om de der talgknopper kan fjernes eller mindskes med noget matas produkt eller sådan noget, har også hørt fra en ven de kan presses ud?

hilsen Kasper :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Rød

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kasper

Hvis ikke vasker dit pikhoved/penishoved dagligt, så kan det godt blive rødt. Vask dagligt med varmt vand og evt. med intimsæbe (ikke almindeligt sæbe).

TALGKIRTLERNE skal være der, hvorfor vil du af med dem? Ja nogen af dem kan af og til klemmes ud lige som hudorme, men det er der nu ingen grund til at gøre.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 24. dec 2008 14:56, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
hejhejhej
Tilmeldt bruger

hej igen (:

Indlæg af hejhejhej »

Tak for svaret, men er det også normalt forhuden bliver rød, når den trækkes ned over penishovedet? Og hvad kan man sige til en matas ekspedient, skal man bare sige at man vil gerne bede om en intimsæbe? Venlig hilsen Kasper igen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Rød

Hej Kasper

Intimsæbe kan du købe de fleste steder du kan købe sæbe f.eks. Superbrugsen, Matas, Apoteket. Ja du skal bare sige intimsæbe.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
hejhejhej
Tilmeldt bruger

Spørgsmål

Indlæg af hejhejhej »

Hej, er det normalt at det når jeg trækker forhuden ned over penishovedet, bliver det øverste forhud helt rød? Og kan der ske noget ved at penissen er fremme når man tager solarium?
Hilsen Kasper
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Rød

Hej Kasper

Det kan som jeg har skrevet tidligere enten være irritation, eller blot fordi du kan se blodet.

Solarium er ikke sundt! Ja din penis kan blive forbrændt og skadet lige som resten af huden.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
hejhejhej
Tilmeldt bruger

Okay

Indlæg af hejhejhej »

Hej, først vil jeg lige sige at jeg er utrolig glad for den måde du hjælper en, og at du svarer så hurtigt, det havde jeg sku ikke regnet med! :shock:
Men jeg tænkte på om de der talgknopper går væk med alderen?
Og hvad størrelse kondom størrelse skal jeg bruge, min pik er 15 cm i stiv tilstand?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 4: Rød

Hej Kasper

Med hensyn til talgkirtlerne, så læs mit første svar til dig og følg linket, der er svaret. :1:

Med hensyn til kondomstørrelse, så kig under PRÆVENTION i kategorien OM SEKSUALITET her i PSYKE & SEX DEBAT.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
hejhejhej
Tilmeldt bruger

...

Indlæg af hejhejhej »

Hej

Jeg har forstået alt om talgknopperne nu, men jeg forstår bare ikke lige en énkelt ting:
Mine talgknopper er kun der på penissen hvor der er hår. Jeg prøver lige at uddybe.
Altså de steder på pikken hvor jeg har udviklet hår, nogen hår større end andre, men det er næsten kun der mine knopper er. Hvis jeg hiver ud i et af mine hår på penissen, hiver jeg også ud i sådan en knop, så jeg ved ikke om det er talgknopper som de andres, fordi de taler nemlig ikke om noget om hår?

Mvh Kasper
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 5: Rød

Hej Kasper

Det er som, det skal være, det er hårsække med talgkirtel, og hvor der ikke er hår (endnu?) er det bare talgkirtler. :1:

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
hejhejhej
Tilmeldt bruger

hej

Indlæg af hejhejhej »

Hej Per. Jeg har hørt at bumsecreme stopper talgproduktionen, tænkte på om man så også kunne bruge bumsecreme/produkter nede ved penisen, ikke på pikhovedet, men bare på min penis's hud? Og jeg har prøvet én enkelt gang også at presse en talgknop hvor der kom det der hvide noget ud, ligesom der gør på bumser, er de der talgknopper så på en måde bumser?
Og ved du hvor lang tid det tager for at den røde forhud forsvinder, da jeg ikke bruger sæbe mere?

Venlig hilsen Kasper
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 6: Rød

Hej Kasper

Nogen gange kan man trykke lidt talg ("hudorme") ud af TALGKIRTLERNE, men det er dumt at gå og gøre det for meget, du kan risikere, at det i stedet for bliver til bumser. Hvad er grunden til, at du skulle stoppe talgproduktionen, talgen bruges jo til at beskytte hud og hår????

Jeg ved ikke, hvor længe huden bliver ved med at være rød, hvis det er irritation, kunne det være du skulle lade din læge kigge på det.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
hejhejhej.

..

Indlæg af hejhejhej. »

Hej. Det er fordi jeg har virkelig umenneskelige mange, laaaangt flere end alle de andre på billederne, og det ser altså meget grimt ud.
Tak for rådet, jeg vil lige lade min læge tjekke det.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"