Størrelsen og idræt!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Ham med problemet

Størrelsen og idræt!

Indlæg af Ham med problemet »

Hej Per.

Først: Tak for et godt site og meget informative og ofte også sjove svar :) .

Dernæst: Jeg har et problem. Min pik er ikke verdens største (endnu?), og det generer mig ikke voldsomt meget, men problemet opstår når vi har haft idræt. Jeg er 16 år og lige startet på gymnasiet i år, så det er efterhånden temmeligt tiltrængt at gå i bad efter idræt, men pga. størrelsen gør jeg det ikke. Den er nemlig meget mindre end alle de andres. Jeg ved godt du bare henviser til sveske-modellen, men det er ikke tilfældet (så vidt jeg ved). Den er meget tyndere end de andres. Længden er egentlig ok, men det er tykkelsen der bekymrer mig. Kun ca. 1-1½ cm tyk. Det er temmeligt pinligt at gå i bad, så derfor har jeg ikke gjort det endnu, og det er ikke specielt behageligt at skulle sidde 1½ time sådan bagefter.

Spørgsmålet går på hvad jeg skal/kan gøre. Evt. en lille hvid løgn eller undskyldning.. Glemt håndklæde kan ikke bruges hver gang.

På forhånd tak!
Frygtløs
Tilmeldt bruger

Indlæg af Frygtløs »

Hvis jeg kort må sige noget, kan jeg fortælle at jeg selv er en dreng som netop også går i 1.g og heller ikke er meget for fællesbadning. Dette skyldes dog min acne.

Når.. Det jeg vil sige er at du selvfølgelig ikke skal gå i bad med de andre når du ikke har lyst til det. Jeg kan dog godt følge dig, når du efterlyser et forklaringsgrundlag overfor dine kammerater, og det er egentlig ærgeligt hvis folk har så travlt med at lege politimænd overfor dig. Dog vil jeg slå fast i at du ikke skylder nogle en forklaring. "Det kommer altså ikke dig ved" plejer jeg selv at svare folk som spørger mig, hvorfor jeg ikke går i bad, dog er min klasse meget tolerant overfor sådan nogle ting og jeg bliver slet ikke behandlet dårligt på nogen måde fordi jeg ikke går i bad. Ærlig talt er folk vist ligeglade, men det kan jo sagtens være anderledes i din klasse? Hvordan vil du beskrive dine kammeraters reaktion på folk som ikke går i bad, og er det alle som går i bad? Måske er det bare noget du tror at de ser dårligt på det?

Håber du kunne bruge det jeg har skrevet til noget.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Størrelsen og idræt!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ham med problemet

Med hensyn til størrelsen kan du ikke gøre noget, den vil vokse af sig selv med årene, og måske kan du se efter, hvordan din fars ser ud, måske bliver det til noget i den retning. :1:

Så det eneste, du kan gøre, er at lade være med at gå og konkurrere med de andre drenge om pikstørrelser - og så vælge at gå bad uanset hvad (hvis du gerne vil i bad). Og skulle nogen komme med dumme bemærkninger, så overhør dem, de fleste bliver jo hurtigst trætte af at drille, hvis de ikke får nogen respons.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ham med problemet

Indlæg af Ham med problemet »

Ok. Tusind tak for svaret begge to. Det hjalp lige at få den vendt, og vide at jeg ikke er Palle alene i verden. ;)

Og Per, fortsæt det gode arbejde her :1:
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"