Kærestekrav: større, fastere bryster og maveopstramning...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
klara1
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. apr 2009 11:36

Kærestekrav: større, fastere bryster og maveopstramning...

Indlæg af klara1 »

Er en kvinde på 51, som har født 4 børn. Den yngste for 9 år siden, er alene med ham efter en bilulykke, hvor mit næstyngste barn blev dræbt, en ulykke, som også blev enden på mit ægteskab. Har haft flere forhold siden, men har nu mødt en mand på 60, som jeg er meget glad for. Vi er begge meget glade for sex, og fungerer begge godt med det og med, at lysten er stor.. Har meget andet til fælles, er gode til at kommunikere, og har god overensstemmelse i vores værdier... kan grine, græde og alt muligt derimellem sammen. MEN der er et men.. han har sat som en betingelse for vores videre forhold, at jeg får opstrammet mit maveskind, som er meget slapt pga. de mange (store) børn + at jeg får fyldt mine bryster ud.. de der i forvejen størrelse e75, men præget af amning, alder, tyngdekraft.. er derudover i øvrigt i rimelig form.

Han siger, at han tænder mere og mere af på de 2 ovennævnte ting i forbindelse med sex. For mig er det et helt nyt land, at gå ind i... jeg kommer fra en tid og et miljø, hvor det handler om, at acceptere sig selv.. og sit udseende, som den man er... og det er hidtil gået meget godt, selvom specielt mit løse maveskind er noget, jeg selv har skullet arbejde med. Vil på den ene side gerne glæde et menneske, som jeg tror, jeg i øvrigt vil kunne have et dejligt liv sammen med, men vil ikke ”miste mig selv” i dette. I så fald vil det hverken være en gave til ham… eller til mig selv. Har et stort netværk, men kender deres indstilling til disse spørgsmål... og jeg har brug for at blive udfordret her. Der er 2 dele i mit spørgsmål:
1. Hvad er din helt umiddelbare holdning til spørgsmålet.
2. Hvis jeg vælger, at gå ind i diverse indgreb, hvor får jeg så den bedste, uvildige rådgivning.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kærestekrav: større, fastere bryster og maveopstramnin

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Klara

1: Jeg kommer osse fra den tid - eller rettere er stadig i den :1:, så min umiddelbare reaktion er, hvis du selv er træt af det løse maveskind, så er der vel ikke noget i vejen for at stramme det lidt op. Med hensyn til brysterne så er de vel, som bryster er, når man er 51, men igen hvis de generer dig selv, kan det jo være en mulighed at stramme dem op, personligt foretrækker jeg løse bryster frem for implantater.

2: Tjah, hvor går du hen, du kan jo prøve at henvende dig til et par forskellige plastikkirurger og der høre om forslag og priser - men de er jo dog ikke uvildige.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"