Exobitionisme, ok?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
(anonym)

Exobitionisme, ok?

Indlæg af (anonym) »

Hej Per...

jeg har læst et ”lille” indlæg omkring eksibitionisme, det at blotte sig.

Jeg er 20 år og homoseksuel. Jeg har for nylig opdaget ved mig selv, at jeg tænder på at vise mig frem for andre fyre, faktisk unge som modne.
Jeg har før gået ind på et offentligt toilet for at ”pisse” og stiller mig hen til pisserenden og når jeg så har stået lidt, vender jeg mig inden jeg pakker min pik væk, for at de andre fyre kan se og oftest hvor jeg rykker forhuden helt tilbage inden jeg trækker den hen over pikhovedet igen, for så at pakke pikken væk. Jeg tænder lidt på, hvis fyrene ”opdager” at min pik er til frit skue og samtidig om de nu tænker at ”han har sgu en flot pik og så har han også hår på pikken og er voksen” hehe, ved det lyder sindsygt...

Derudover tænder det mig vel egentlig også lidt, de gange jeg har været i svømmehallen og har fået skabe ved siden af et par unge drenge på 5-9 år, som kigger meget på andre fyres pikke, da de jo er større end deres egen, og dermed min også, at jeg tit bare prøver at ”tilfredsstille” deres nysgerrighed, ved at tørre håret først og længe og fx, få dem til at kigge på mit skridt ved at klø mig på pikhåret, nosserne eller simpelthen at trække forhuden tilbage, så mit pikhoved er blottet. Og det så føre til at min pik nogle gange bliver helt stiv (der skjuler jeg den så noget mere, men lader alligevel som om den ikke er stiv, hvis du forstår).

Jeg vil dog understrege, at jeg ikke på nogen områder har pædofile tanker, om at ville røre drengene eller at have noget seksuelt med dem, for det tænder mig overhovedet ikke – jeg væmmes ved tanken! Jeg føler heller ikke at det 'skader' dem, da jeg har hånd og kontrol over situationen, og at jeg ikke rigtig har øjenkontakt med drenge under ”akten”, for på den måde ikke at bekræfte at det er mig der gerne vil ses nøgen, men at det er dem der er for nysgerrige, hvor jeg bare ikke opdager det – altså at jeg vender den rundt, hvis du forstå.

Hvad er din mening? Er der noget pædofilt i det? (hvilket jeg ikke håber) og kan det skade de små purke? Man kan vel egentlig ikke komme i betragtning af loven om krænkelse, da det er sandsynligt for andre mænd, at se andre mænds pikke, når de går på et offentligt toilet og benytter pisserenden – (nu ikke for at du skal bedømme det fyldestgørende som en anden jurist hehe, du har jo anden profession)???

Og til sidst... TAK TAK TAK, fordi du tager sådanne spørgsmål og situationer som min seriøst!

Mvh

(anonym)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ekshibitionisme, ok?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej (anonym)

Lad os først lige få det svære ord på plads, det hedder Ekshibitionisme. :1: På almindeligt dansk hedder det "at blotte sig".

I visse sammenhænge er det strafbart og en overtrædelse af Straffelovens § 232, der lyder: Den, som ved uterligt forhold krænker blufærdigheden eller giver offentlig forargelse, straffes med fængsel indtil 4 år eller under formildende omstændigheder med bøde.

Med hensyn til at du blotter dig for voksne mænd på offentlige toiletter, som du beskriver det, så vil det næppe bringe dig på kant med loven. Lidt anderledes vil det nok forholde sig overfor voksne mænd i en svømmehal, specielt hvis din pik er stiv, her risikerer du faktisk en anmeldelse for blufærdighedskrænkelse.

Med hensyn til børnene, så er du på et galt spor, ikke at jeg tror drengene vil tage skade af at se voksne mænds pikke - heller ikke hvis de er mere eller mindre erigerede. Men skulle andre voksne opdage din optræden, så kan du komme i en slem knibe. [warning] Bemærk at blufærdighedskrænkelse kan straffes med helt op til 4 års fængsel!

Så ikke så meget for drengenes skyld, men for din egen, STOP straks den leg! Ikke sjældent så har seksuelle fantasier det med at klinge ud efter et stykke tid, eller osse skal de udvides mere for at tænde, så det er osse en grund til at stoppe inden, at du kommer for godt i gang.

Selv om du ikke på nogen måde er pædofil, hvilket ikke er strafbart at være, så straffes, hvad der opfattes som eller kan sandsynliggøres er seksuelle krænkelser af børn. Hvis f.eks. en bademester ser, at du gør det flere gange, så er du på den.

Find nogen andre mænd at lege med, hvor du ikke udsætter dig for at begå noget strafbart. Der findes jo mænd, der gerne vil lege blotterlege. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 22. nov 2009 08:57, rettet i alt 2 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
(anonym)

Respons

Indlæg af (anonym) »

Hej Per...

Tusind tak for dit svar...
Jeg vil tage din anbefaling op hehe, og holde mig til de voksne mænd haha...

Du har ret i at det nok ikke er særligt smart med at vise sig overfor de små fyre...
- Stopper med det øjeblikkeligt! :)

Tak og endnu engang tak...

Og så lige et sidste spørgsmål, hvad ville du sige til/tænke hvis en fyr der gik hen til pisserenden havde hevet pikken ud, uden at være nået helt derhen til den - og du i tilfældet så den? - hvad tror du almindelige hetero-seksuelle mænd tænker? (at jeg er lige underlig at jeg allerede har pakket den ud eller, hehe)? - (svar ærligt - ikke for at tilfredsstille min forestilling) hehe
Jeg har bl.a. før opdaget at en fyr har taget et stykke toiletpapir i hånden og at tørre pikken med papiret ved pisserenden... Der tænkte jeg i hvert fald, hvad har han dog gang i hehe.. det gør man jo ikke "herude"...

Mvh

(anonym)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Respons

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej (anonym)

Findes "almindelige heteroseksuelle" mænd? :1: Jeg tror, at de fleste m/k er multiseksuelle. :idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Multiseksualitet

Nu er det yderst sjældent, at jeg står ved en pisserende, jeg benytter mig næsten altid af en kabine, så kan jeg bedre koncentrere mig om at tisse :1:. Skulle jeg se en mand gøre, som du beskriver, så ville jeg måske/måske ikke tænke, at han kunne lide at vise sin pik frem. Og det ville så være det. Evt. ville jeg tænke, at han var ude på kontakt, idet offentlige toiletter jo tit anvendes som mødesteder for bøsser.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"