Jeg er en fyr på 15, snart 16 år. Min kæreste slog op med mig for 3 uger siden og en af grundene til at hun slog op var min fodfetichisme...
Inden vi blev kærester, altså var forelsket i hinanden og flirtet osv., så begyndte jeg at røre hendes fødder.
Hun accepterret naturligvis at jeg massageret og kærtegnet dem.
Men hun fandt ud af min fetich, da hun havde nogle mistanker...
For hver gang hun havde barefødder, så kunne jeg ikke lade vær' med at kigge på dem. Og også fordi, jeg hele tiden kildet, massageret og kærtegnet dem...

Jeg fik også lov til at kysse og slikke dem. Og jeg fandt ud af, det var noget jeg meget godt kunne lig.
Men så efter noget tid, da vi havde været kærester i mere end en uges tid, begyndte hun at blive irriterret på min fetich...
For hver gang jeg nærmet mig hendes fødder, så gav hun tegn på at jeg skulle lade dem være'...
Og hun lavet regler om at jeg måtte kun røre dem i 5 min., hvis hun gav mig lov til hendes fødder.
Og især på det sidste, da vi var kærester blev det en sjældenhed...
Jeg forstår det ikke helt? Da vi var først kærester så var det fint nok... men efterhånden blev det en plage for hende...
Jeg husker at næsten hver gang vi var alene sammen, så ville jeg altid røre hendes fødder. Det var bare noget jeg virkelig havde behov for...
Og da hun slog op, sagde hun vist at det gik hende rigtigt på og hun ikke kunne holde det ud længere...
Hun har ikke rigtigt forklaret mig hvorfor det gik hende på... så det gør nærmest at jeg ikke rigtigt helt forstår det?
Men mine spørgsmål er:
- Hvordan kan det gå hende eller en kvinde på - og hvorfor kan det være en plage?
- Hvis det med fødder går hende på, hvorfor gav hun overhoved mig lov til at kysse og slikke dem?
Jeg har altid på en eller anden måde syntes min fetich fylder for meget i min dagligdag...
For når jeg er single, så har jeg virkelig behov for at wanke til nogle fantasier jeg har inde i hovedet eller jeg ser på internettet... og hvis det jeg er sammen med en kæreste (øhmmm... min kæreste er min første kæreste), så har jeg über meget behov for at opfylde mine sekuselle fantasier... Og jeg kan bare ikke få tankerne ude af hovedet.
Har du nogle råd til, at hvis ens dame ikke er for det og man ikke kan slippe tanken, om hvordan man kan styre det mere?
Mvh. Anonym