Er min pik for lille?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Henrik

Er min pik for lille?

Indlæg af Henrik »

Hej..

jeg en fyr på 15 år der har nogle spørgsmål..

1:min pik er 13 cm lang og 4 cm tyk.. er det normalt?

2:når ens pik er stiv, ska den så bare rejse sig lidt, stå vandret ud i luften eller ska den peje op ad?

3:hvor meget hår får man noralt ved pikken? ved godt det er forskelligt hvor meget kønshår man får men bare ca? og vokser der også hår helt ud på pikken og hvor langt ud?

håber du vil svare på mine spørgsmål..

hilsen henrik
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Er min pik for lille?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Henrik

1. Din pik har præcist den størrelse den skal have.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Drenge og deres pikke - penisser.

2. Det afhænger lidt at lysten og alderen - der er mange variationer og vinkler :D. Nogen få mænd og drenge kan få en krummerik.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Krummerik.

:idea: Og kig under SYGDOMME - KRUMMERIK her i PSYKE & SEX DEBAT

3. Det er meget forskelligt hvor meget hår man får på pikken, på hagen, på brystet og på hovedet. Der er ikke noget der er normalt! Der kan godt komme hår ret langt ud på skaftet. Håret vokser i sit eget tempo og det har ikke noget at gøre med, hvor meget man barberer det af.

Og husk der ikke noget der er normalt. Normalt betyder bare gennemsnittet af alt muligt og i virkeligheden burde det kun interessere statistikkerne på Danmarks Statistik :D.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 22. dec 2006 06:26, rettet i alt 3 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
yo

Er min pik for lille? 2

Indlæg af yo »

hej, din pik er jo helt normal.. lucky you.. min er kun 9 cm og jeg er os 15.. - men har dog alligevel haft modet til at prøve den af på en pige;) bare klø på :P

det er jo fuldstændig lige meget med hvor den pejer.. bare den er stiv :)

ved ikke hvad med kønshår der er normalt.. jeg får meget.. og efter jeg har barberet mig ved pikken går der en dag før det er vokset ud igen.. meget trælst :cry:

mvh
yo 15 år
Sebastian

Er min pik for lille? 3

Indlæg af Sebastian »

Hej Henrik.

13 cm er helt normalt for en 15-årig dreng, og du er jo ikke færdig med at vokse. Jeg mener først man kan sige hvor lang ens pik ender med at være, når man er over 20 år gammel. Tykkelsen skal du måle, som omkredsen på din pik. Det tror jeg ikke du har gjort, hvis du kun kommer frem til 4 cm. Du skal tage et målebånd, den slags man bruger til syning, og så måle cirka midt på skaftet rundt om pikken. Det er omkredsen der beskriver tykkelsen. Omkredsen på en blyant, er f.eks. 2 cm. Mon ikke din pik er mere end 2 blyanter tyk? ;-)

Hår vokser som regel et stykke op ad pikken, men som regel ikke mere end til midt på. Hvis du synes kan du barbere pikken ovenfra, så ser den længere ud... hehe. Men du skal sgu ikke bekymre dig overhovedet. Jeg er 28 og har en på 15cm, og den har pigerne aldrig klaget over ;-)

Mvh. Sebastian (28 år)
Henrik

Er min pik for lille? 4

Indlæg af Henrik »

hej sebastian..
tak for dine svar.. det var godt.. har fundet ud af det med tykkelsen..
ka du ikk oss svare på to andre jeg ikk ved.. så vil jeg være glad

1: når min pik er stiv ska den så stikke lige opad, lige ud, eller bare så der lige er luft mellem pikken og pungen?
2: hvor normalt er det at barbere sit hår rundt om pikken og hvor langt ska det helst være?

på forhånd tak

//henrik (15 år)
anonym kvinde

Er min pik for lille? 5

Indlæg af anonym kvinde »

Du er stadig meget ung, så mon ikke din tissemand med årene vil pege mere opad? Den skal nok pege mere opad for at kunne trænge ind i en kvinde, og det tror jeg altså virkelig kommer helt af sig selv. Det er jo heller ikke en fejl, at den står vandret, så er det næsten bedre bagfra
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"