Er han bare træt eller handler det om mere?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
marthe

Er han bare træt eller handler det om mere?

Indlæg af marthe »

Hej Per,

Jeg har det seneste stykke tid set en mand - vi har datet hinanden on and off, men har hele tiden vaeret sikre paa at vi var rigtige for hinanden.

Det har aldrig handlet kun om sex, naar jeg taenker over det har det mere handlet om nusseri og kaertegn.

De sidste 2 dates har han sagt at han havde glaedet sig til at vaere sammen med seksuelt, men at han simpelthen var saa traet og derfor har vi ikke dyrket sex. Derfor har vi lagt os til at sove, har ligget i ske det meste af natten, men ikke mere.

Jeg kan maerke at han godt vil mig, men bliver forvirret over at vi ikke har sex. Kan en mand virkelig vaere for traet til sex?? Eller handler det om hans manglende lyst til mig??

Det skal siges at han godt kan tale om lyst til mig per sms osv., men at han sjaeldent taler fraekt ansigt til ansigt.

Haaber at blive klogere
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er han bare træt eller handler det om mere?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Marthe

Ja - osse mænd kan være for trætte til sex, selv om de ligger ved siden af en dejlig kvinde :1:.

Måske handler det om, at han er lidt usikker på sine evner, måske har han nogle dårlige erfaringer i rygsækken, måske har han brug for mere tryghed, før han slipper en evt. blufærdighed og ruller sig ud. Det vil tiden måske vise. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
marhe

Er han bare traet ellerhandler det ommere

Indlæg af marhe »

Tusind tak for svar Per,

Min foerste tanke var at det ikke handlede om traethed. Om det handler om at han er genert tjah... Det skal lige siges at vi har kendt hinanden on and off i et aar.
I starten dyrkede vi sex, men aldrig megen, kun en gang per aften og det var naar vi skulle sove (dette var jeg heller ikke vant til).Vi gik saa fra hinanden, og begyndte at se hinanden igen her for et stykke tid siden. I denne omgang har vi sovet sammen 3 gange, og kun haft sex 1 gang (denne gang var vi begge fulde).

Jeg har taenkt om det evt. er fordi han ikkehar lyst til mig, men synes saa det er maerkeligt at han gerne vil holde om mig hele natten, og ligge i ske - det passer bare ikke sammen.

Hvad mener du ud fra ovenstaaende?
Hvordan kan jeg spoerge ind til det uden at kraenke hans mandlighed?

Tusind tak :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Er han bare træt eller handler det om mere?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Marthe

Ok - ja så kan det jo være, at han i grunden ikke har så meget lyst til sex i praksis, hvor gammel er han? Og det kan jo være, at kropskontakten er det vigtigste for ham, og at han på den måde kan få dækket evt. hudabstinenser.

Spørg ham da lige ud - Er du mere interesseret kropskontakt og hygge end i sex?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Marthe

Er han bare træt eller handler det om mere

Indlæg af Marthe »

Hej igen Per,

Tak for dit svar og dit forslag til hvordan jeg skal spoerge ham.

Han er start 30-erne, har et kraevende job og er noget svingende i humoer.

Jeg kan ikke lade vaere med at foele at der er noget galt med mig, siden han ikke har lyst. Om han er mere til hygge, tjah,men hvorfor saa tale saa meget om sex?

Som mand,kan du saa fortaelle mig, om man har lyst til at ligge i ske en hel nat, hvis ikke man finder modparten tiltraekkende??

Tusind tak for dine hurtige svar:)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Er han bare træt eller handler det om mere?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Marthe

Han snakker måske om sex, fordi han ved, at du gerne vil have sex med ham?

Nu har kvinder jo det med at tænke og tro, at det er dem, der er noget galt med, men det er jo ham, der ikke rigtig gør noget ved det. Og nogen har det jo mere i munden end i pikken, kan man sige.

Han synes måske ganske enkelt, at du ér dejlig at ligge i ske med - det kan man(m/k) sagtens synes uden at have lyst til sex. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"