Hej jeg en pige på 17 år der er ca. 168 og vejer 62.7 lige pt.. Jeg ved godt jeg skal spise, men jeg har aldrig lyst til mad og bliver sur på mig selv og ked af det når jeg spiser, ser mig selv i spejlet eller på hvad vægten siger. Jeg spiser 3 "måltider" og 1-3 æbler om dagen. Min kæreste er ret bekymret for mig for han mener jeg næsten ikke spiser noget og jeg ved også at jeg spiser meget mindre hvis folk kigger på mig mens jeg spiser, jeg kan f.eks. ikke lide at gå på restaurant og spise eller spise i store selskaber
(for mig er det store selvskaber nåh der er 10+). Jeg synes selv jeg er alt for tyk og bliver tit ked af at se på mig selv. Jeg spiser mest når jeg er alene men jeg bliver også så sur på mig selv og for lyst til at brække mig hver gang jeg spiser eller ser mig selv. Min kæreste prøver at overbevise mig om at jeg ser godt nok ud som jeg gør og at han elsker mig præsis som jeg er, men han er ved at opgive det lidt for jeg er virkelig stædig og min vægt går mig virkelig meget på. Jeg er ved at drive ham til vanvid fordi jeg altid spørg ham om jeg ikke er for tung eller om jeg ikke maser ham nåh jeg sider oven på ham. Jeg prøver så godt jeg kan ikke at gå for meget amok men det går mig mere og mere på for hver dag der går og jo mere jeg spiser jo dårligere for jeg det

Jeg vil gerne starte i fitness center eller til f.eks. Zumba eller kampsport, men det må jeg ikke for min mor, da hun mener jeg ikke har tid til det nåh jeg skal starte på uddannelse forhåbentlig til august.
Håber du kan hjælpe mig lidt, om det er en forstyrrelse jeg har eller om jeg bare er lidt psykisk påvirket af et eller andet.
Hilsen
Den forvirrede og triste pige