Udløsning er ikke som den plejer?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ORGASME
Besvar
Hjælpmig

Udløsning er ikke som den plejer?

Indlæg af Hjælpmig »

Hej Per!

Mit problem er at jeg førhen når jeg onanerede skulle "hive/trække" i penis for at få udløsning. Men nu har jeg det sådan at hvis jeg bliver seksuelt ophidset og lige måske hiver i penis et par gange men slet ikke nok for at få udløsning... så kan jeg få orgasme og udløsning uden at overhovedet rører min pik altså det sker bare?

Jeg ville ikke bekymre mig om dette hvis det altid havde været sådan men det er noget helt nyt som er begyndt at ske.
Hvorfor kan denne ændring komme og betyder det noget? Hvis ja er det så farligt? Eller er det naturligt?

(Jeg er en dreng på 15 år)

Venlig hilsen den triste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udløsning er ikke som den plejer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den triste

Ingen grund til bekymring!!! [thumbsup] Vi mennesker er meget forskelligt indrettede, og nogen kan, som du, få orgasme uden de store anstrengelser, mens andre virkeligt skal slide i det :2:. Og det kan ændre sig siden mange gang i livet. Så nyd det, der er og brug tiden på andet end bekymringer :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hjælpmig

Re: Udløsning er ikke som den plejer?

Indlæg af Hjælpmig »

Hej
Lige en 2 ting til som er vigtige at sige.

1: det er ikke kun når jeg onanerer at jeg kommer lige med det samme det er også hvis jeg slet ikke røre pikken eller måske bare tænker på noget seksuelt så kan jeg få den der følelse af at jeg er meget tæt på få udløsning. er det normalt?

2: jeg er også begyndt at "dryppe" sådan noget i underbukserne som jeg går ud fra er sæd ( tror da ikke det er tis) men nu siger vi så at det er sæd... er det normalt? og er det ikke kun sådan noget man kan opleve i "våde drømme"?

3: Her på det sidste er der begyndt at være tis i min sæd når jeg får udløsning.
Det er ikke det der med at sæden kan skifte farve og konsistens fordi det har jeg prøvet hvor min sæd har været gul.

Men denne gang var det tis i sæden og det var fuldstændig gult og flydende. Er det normalt?

venlig hilsen den triste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udløsning er ikke som den plejer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hjælpmig

Prøv at holde dig til samme tråd, så du ikke spørger om det samme flere steder og under forskellige navne, det giver mig en masse ekstraarbejde
- :!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

1: Ja, det er normalt og er besvaret før.

2: Det handler sikkert om præsperm.
:idea: PSYKE & SEX om Præsperm

3: Sæd kan sagtens være helt gult, det er der ikke noget unormalt i.
:idea: PSYKE & SEX om Sperm

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hjælpmig

Re: Udløsning er ikke som den plejer?

Indlæg af Hjælpmig »

Hej Per

1:Er det normalt at når jeg får sædafgang at ikke alt sæden kommer ud men at der ligesom sidder det sidste sæd tilbage i urinrøret.

2:Så nogen gange bagefter jeg har onaneret og jeg trækker forhuden frem og går lidt rundt bagefter så flyder noget af de sidste ligesom ud af urinrøret. Er det normalt?

3: Er det normalt at jeg måske de næste 2 gange jeg tisser efter jeg har onaneret kommer sæd ud med tissen.

4: nogen gange uden jeg har onaneret er det som om at der også kommerl lidt sæd med ud. Er det normalt?

Tak

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Udløsning er ikke som den plejer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hjælpmig

1) Ja

2) Ja

3) Ja

4) Ja

alt er normalt, så tænk mindre og nyd mere. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ORGASME"